Star Wars: The Old Republic avbildat
Kan bli bra. Men jag vill inte gärna springa runt i en värld som består av 95% jedis.
Tycker det blir bra om alla nu är jedis. För förutom just jedi så väljer man yrke som bountyhunter, starpilot, trader, etc ,, Lika bra om alla är jedis från början imo.
Kan bli riktigt tufft \m/
Ser rätt ok ut, ljussablarnas grepp ser väldigt feta ut, misstänker att det är för att man ska kunna se personliga anpassningar på dem. Det gör dock att de ser lite plastiga ut.
Är även oroad över saknaden av bilder på Mon Calamari, de kan väl inte ha missat en sådan viktig ras.
Jag hoppas att de har en djup story där man kan sjunka in i detaljer om olika saker, allt från robotar, Sith, jedi till planeter.
Har iaf stort förtroende till att Bioware gör ett bra jobb på detta projekt
"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets
What you don't learn with wisdom, you learn with pain.
Ser bra ut faktiskt, någon som vet hur de hade tänkt att "förkorta" namnet? Som WoW, WAR, AoC etc.
SW:TOR, eller bara TOR, tror jag är de vanligast förekommande förkortningarna.
I övrigt ser spelet relativt bra ut. BioWare verkar ta till sig av tidigare kritik och förbättra spelet därefter. Får se hur stor variationen på klasser och raser blir längre fram.
"To do all that one is able to do, is to be a man; to do all that one would like to do, is to be a god."
Om det går att spela som Jedi kommer ALLA kids spela som Jedi och då kommer atmosfären vara noll om det inte blir ett rent actionspel eller nått.
Jag har svår att se hur det ska gå att göra ett lycket MMO av Star Wars där man låter spelare spela som Jedis.
-------
Du bär själv ansvaret för det du läser ovan.