Star Wars: The Old Republic avbildat
Kan bli något. Men hade hellre sett ett nytt singleplayer-rollspel.
GNOOOOOORG varför stormtrooperliknande dräkt flera tusen år innan dem ens fanns?
Och det såg ut som att tjejjedin på en av bilderna hade värsta trikåerna
Hade hellre sett ett nytt Galaxies, utan alla Jedi. Jag får inte så mycket känsla av dessa bilder, men man får väl hoppas.
Remember when you were young? You shone like the sun
Kan bli bra. Men jag vill inte gärna springa runt i en värld som består av 95% jedis.
En värld full av Jedis där alla andra är obetydliga förstör känslan helt och hållet. De ska ju vara sällsynta och övermäktiga. Det blir mer för kidsen.
Remember when you were young? You shone like the sun
Oj, där ser man. Detta är tydligen året då Star Wars-franchisén nu klart som korvspad utvecklats till hundraprocentig grötig generisk sci-fifantasy utan någon som helst själ.
Innan har det åtminstone funnits i alla fall svaga relationer till atmosfären från originaltrilogin.
Jedi heter Jedi även i plural. Inte Jedis.
Ser rätt ok ut, ljussablarnas grepp ser väldigt feta ut, misstänker att det är för att man ska kunna se personliga anpassningar på dem. Det gör dock att de ser lite plastiga ut.
Är även oroad över saknaden av bilder på Mon Calamari, de kan väl inte ha missat en sådan viktig ras.
hur fan blir det med gear? olika styrkor på kristaller? gearen känns jävligt dömd.
Jag hoppas att de har en djup story där man kan sjunka in i detaljer om olika saker, allt från robotar, Sith, jedi till planeter.
Har iaf stort förtroende till att Bioware gör ett bra jobb på detta projekt
"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets
What you don't learn with wisdom, you learn with pain.
SW:TOR, eller bara TOR, tror jag är de vanligast förekommande förkortningarna.
I övrigt ser spelet relativt bra ut. BioWare verkar ta till sig av tidigare kritik och förbättra spelet därefter. Får se hur stor variationen på klasser och raser blir längre fram.
"To do all that one is able to do, is to be a man; to do all that one would like to do, is to be a god."
Om det går att spela som Jedi kommer ALLA kids spela som Jedi och då kommer atmosfären vara noll om det inte blir ett rent actionspel eller nått.
Jag har svår att se hur det ska gå att göra ett lycket MMO av Star Wars där man låter spelare spela som Jedis.
-------
Du bär själv ansvaret för det du läser ovan.