Quadrapop!
Har gått o blivigt beroende av detta mobilspel. Jävligt roligt måste ja säga. Eller ja kanske inte e så roligt i början men om man har ett slappt jobb som ja har så är det en lifesaver
E standard på nya Sony Ericsson mobilerna iaf.
Tänkte bara höra va erat highscore e, ja har kommit upp i 141045 just nu.
Är jag den okrönte världsmästaren eller bara en ovetande noob?
I'm the best around...
hallå har en W810i eller vad dom heter, såna svarta walkmans...
men iallafall satt på Stena färjan från varberg till Grenå(i vintras), och då hade jag inget o göra så tro inte nu att jag sitter o spelar för fulla muggar nu
Men jag kan ju säga så här att poängen stoppade inte vid 999999 som jag hade hoppats utan skiten fortsatte :S, men poängen bledde 1168245 (en miljon hundrasextioåtta tusen tvåhundrafem kronor) men till slut så gick allt åt bracka :S;) men lika bra det,, efter att jag hade gjort den poängen så sluta jag spela helt å hållet, inte roligt när poängen alldrig stoppar....
ingen aning vad jag har för någon heller det är en sån svart walkman telefon som alla har,, tror den heter w810i eller något liknande,, köpte den förra sommarn så de ä ju inte så man tänker på vad sin telefon heter ;), går ju itte o skryter om den precis ;)..
[size="15"]Ugh!?[/size]
Not a busy day at the office ey? Kunde jag sitta i en timme ostört vore det jävligt najs.. men min chef hoppar in i rummet utan att ens knacka
Spelade i perioder men ja skulle nog kunna sitta i en timme. Säsongsjobbar på ett ställe som heter Lantmännen som består av en massa gigantiska silos med 13 olika stora våningar där man kan hålla till
I'm the best around...
Hejsan, tänkte försöka tanka QP till datorn så jag googlade på quadrapop och då kom denna sida upp. Lite stolt över mitt highscore som jag slog i bilen på vägen till branäs(hemvägen också) som jag är blev jag givetvis tvingad att skapa en inloggning på denna sida bara för att skylta med det.
Det rekord jag innehar just nu på min w880i ligger på 1454085(enmiljonfyrahundrafemtiofyratusenåttiofem) men på min tidigare mobil (k510) hade jag ett rekord någonstans mellan enmiljonsjuhundratusen och enmiljonåttahundratusen. Ett tips till alla andra som går på gymnasiet precis som jag, när ni skaffar ny mobil se till att ni skaffar en med quadrapop, perfekt spel att spela på trista lektioner. Till alla andra QPnördar vill jag bara tipsa er som inte känner till att man kan starta på level 9 så går det betydligt fortare att komma upp i höga sifror.
Jag sätter alltid igång direkt på lvl 9 för att få lite spänning, tyvärr så skiter sig allt ganska fort så fort jag gör ett misstag och så är det fetkört. max är drygt 50 000
Samma här.. Level 9 ifrån start, spelar bara mobil när jag sitter o klubbar iofs..
HS: 320850
Börjat spela Tetris Mania nu istället..också väldigt beroende framkallande.
"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"
Hejsan, tänkte försöka tanka QP till datorn så jag googlade på quadrapop och då kom denna sida upp. Lite stolt över mitt highscore som jag slog i bilen på vägen till branäs(hemvägen också) som jag är blev jag givetvis tvingad att skapa en inloggning på denna sida bara för att skylta med det.
Det rekord jag innehar just nu på min w880i ligger på 1454085(enmiljonfyrahundrafemtiofyratusenåttiofem) men på min tidigare mobil (k510) hade jag ett rekord någonstans mellan enmiljonsjuhundratusen och enmiljonåttahundratusen. Ett tips till alla andra som går på gymnasiet precis som jag, när ni skaffar ny mobil se till att ni skaffar en med quadrapop, perfekt spel att spela på trista lektioner. Till alla andra QPnördar vill jag bara tipsa er som inte känner till att man kan starta på level 9 så går det betydligt fortare att komma upp i höga sifror.
Håller med dig
Asgött att spela på trista lektioner
"Enemy-Unknown har talat"