Datorn "hittar" inte Ikari, hjälp!
Tja, köpte en Steelseries Ikari Laser igår. Då funkade den utmärkt den underbara musen, men nyss efter att jag pillat lite med sladdarna inne i datorn och fixat med buntband och saker så känner inte datorn igen Ikari som en mus och kan inte identifiera musen.
Den "lever" dock, LCD:n på undersidan visar "Profile 1" och lilla lampan på sidan lyser, men datorn vet int att det är en datormus.
Dock så fungerar fortfarande mitt headset som använder USB ljudkort, mitt G15 och min förra Razer Diamondback... =/
Någon som har någon idé om vad jag kan göra, har testat alla USB portar på datorn.
Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed
Japp, men musen är så oerhört grym så det känns liksom "värt" det, eller egentligen inte, det ska inte hända, men jag behövde ingen RMA, krävdes endast ett kvitto för mig.
Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed
Jo, jag håller med om att musen är grym för övrigt. RMA var jag tvungen till eftersom jag köpte den online hos cdon.
Jo då blir det såklart inte lika lätt men ska nog gå.