Gissa Screenshot ifrån spel leken
Får se om någon kört detta lir : )

LordDaimos - 11
- 10
WildThing, Zyrax, Fairfax - 9
Jokkocze, Drunken_monkey_boxer, Ariath, Kow - 8
Greger, - 7
- 6
Lave, Zelaxe, Night Hawk - 5
Fraizer, Esslan, Narcisuss, Highbyte - 4
tysonayt, Lyrisius, PapaBea - 3
BULP, MrTicky, peter_lovgren, , q0rra, Boulund, Mondainai, Ctrl, Xphome, nagash,Exeron- 2
wiki,båtsman, görmen, ScarFace , Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Zedrix, Nocturne, Bukload, Jjonte, sno0zer, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, erge, Fission Mailed, Parzec, cbird - 1
Hette det inte Pontifex?
Minns vi hade pontifex-tävlingar på våra LAN, där man fick en budget och skulle bygga billigaste bron som höll för två "överkörningar" av det tunga tåget.
edit: pontifex är ett annat spel noterade jag nu efter en kvick googling.
Åh coolt, pontifex verkar vara en uppföljare! Hade ingen aning, fy fan nu ska det byggas broar.
Finns även en nyare version än Pontifex: http://www.garagegames.com/products/17/
/ LordDaimos

LordDaimos - 11
- 10
WildThing, Zyrax, Fairfax - 9
Jokkocze, Drunken_monkey_boxer, Ariath, Kow - 8
Greger, - 7
- 6
BULP, MrTicky, peter_lovgren, , q0rra, Boulund, Mondainai, Ctrl, Xphome, nagash, Exeron, sno0zer- 2
wiki,båtsman, görmen, ScarFace , Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Zedrix, Nocturne, Bukload, Jjonte, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, erge, Fission Mailed, Parzec, cbird - 1
Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.
Dig är minsann grymt, minns typ ingenting av det och det var säkert minst 10 år sedan jag spelade det. Men bra var det... Känner för övrigt inte alls igen bilden heller. Mycket som försvunnit ur mitt huvud märker jag. Helt klart en anledning till att såna här trådar finns
edit: Finns det förresten utrymme för att diskutera gamla minnen av de spel som dyker upp (som detta inlägg t.ex.) eller är tråden exklusivt till för frågor (bilder) och svar (svar) ?
ja det är the dig och nej, jag tror tråden blir alldeles nerkladdad om man diskuterar för mycket.. kanske innan nästa bild hinner läggas upp eller nått. Bilden är från "biblioteket" som bruden chillar i och försöker lära sig om kulturen hos aliensarna.
Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.
Mycket skönt spel jag hittade för en billig peng för längesen.

LordDaimos - 11
- 10
WildThing, Zyrax, Fairfax, Kow - 9
Jokkocze, Drunken_monkey_boxer, Ariath- 8
Greger, - 7
- 6
BULP, MrTicky, peter_lovgren, , q0rra, Boulund, Mondainai, Ctrl, Xphome, nagash, Exeron, sno0zer- 2
wiki,båtsman, görmen, ScarFace , Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Zedrix, Nocturne, Bukload, Jjonte, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, erge, Fission Mailed, Parzec, cbird - 1
Disketterna till det spelet ligger nere i källaren i en låda, har till och med kvar originalkartongen tror jag
Nästa bild: http://www.fz.se/medlem/bilder/?id=6403
LordDaimos - 12
- 11
- 10
Greger - 7
- 6
/ LordDaimos

Sug på den
LordDaimos - 12
- 11
- 10
Greger - 7
- 6
DrAbraham,wiki,båtsman, görmen, ScarFace , Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Zedrix, Nocturne, Bukload, Jjonte, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, erge, Fission Mailed, Parzec, cbird - 1

LordDaimos - 12
- 11
- 10
Greger - 7
- 6
Lave, Zelaxe, Night Hawk, Highbyte - 5
Fraizer, Esslan, Narcisuss - 4
DrAbraham,wiki,båtsman, görmen, ScarFace , Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Zedrix, Nocturne, Bukload, Jjonte, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, erge, Fission Mailed, Parzec, cbird - 1