Vad gör ni nu?

Medlem

Är hemma och är sjuk..
Så har handlat lösgodis och börjat spela Metro 2033 (äntligen)

Medlem

Dricker Chang och spelar biljard i Thailand.

Medlem

Precis hemkommen från Hovet där Eivør och Heilung spelade.

Riktigt trevlig upplevelse, rekommenderar starkt.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Kollade igenom dokumentär om Freddie Wadling, gick sen vidare till 2 delar av Somliga går i trasiga skor om Cornelis. Del 2 var ruskigt mörk.

Medlem

Renoverar veteranmoped varje tisdagskväll. Den här Husqvarnan från 1961 har tillhört min frus gammelfarfar och har stått orörd i fähuset sen han tackade för kaffet 1981. Nu är den snart körbar igen.

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus | Twitch: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Issue:

Försöker jobba med en vovve som vill ha uppmärksamhet

<Uppladdad bildlänk>

Vilken vacker skapelse. ❤️

Jag sitter i baren på The Tivoli i Helsingborg. Lyssnar på polare som spelar.

Ska snart hem och spela Wow classic med brorsan, sen sova inför jobb imorron.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Väntar på att kaffet ska rinna färdigt i bryggaren.

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Skidor och öl i Champoluc 😊

[

signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Ligger hemma med kraftig förkylning och hostar och nyser så jag får näsblod och spelar lite Silent Hill 2 remake och varvar med ett gäng skräck filmer
Köpte en 80 tals skräckis på Blu Ray föra veckan The Burning som blev total förbjuden i Sverige och fick lite mer smak av det 🥶😂

Medlem

Nu har jag precis stängt av KCD2 och ska ut och promenera innan solen går ned. Rätt skönt att bara traska runt och röra på sig och framförallt få sol på sig.

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT

Medlem

Har matkoma efter fuskmåltid idag.
En pizza och 16 bitar sushi.

Medlem

Nattar minstingen, som är sjuk. Svårnattsd 😑

Medlem

På väg till kund, nu ska storage kopplas in i nya switchar. Spännande

signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Lagt in nästan alla mina fysiska spel i Gameye.
Det tog ett bra tag då alla spel inte gick att scanna barcode med appen.

Medlem

Jag har rullat ut min Klippo Excellent H (med Hondamotor) dvs min motorgräsklippare för säsongen och startat upp den och lät den gå en dryg halvtimma så motoroljan hann bli varm och sedan tappat ur oljan. Och följaktligen fyllt på ny olja för säsongen. Att byta motorolja i gräsklipparen är faktiskt lika viktigt som att byta motorolja i bilen. Fast det finns många som nästan bara skiter i oljebyte i gräsklipparen.

Nu har våren och en touch av sommaren kommit till Öland.

Glad Påsk!

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Lagt in nästan alla mina fysiska spel i Gameye.
Det tog ett bra tag då alla spel inte gick att scanna barcode med appen.

Vad är Game eye förmått ?

Medlem
Skrivet av micke52:

Vad är Game eye förmått ?

En applikation för att hålla koll på sin spelsamling.
Använder mobilen för att enkelt lägga till spel jag har i min samling.

Medlem

Ah ok nice 👍

Medlem

Sitter och surar för att de råkade kapa internetkabeln när de grävde upp vägen i området så ingen här har internet här. Och imorgon blir det strömavbrott i 5 timmar, 😑

Medlem

Slutade precist att spela Mandragora ett soulslike side scroll spel jag gillar det är lite svårt i bland men det går framåt i alla fall

Medlem

Har svårt att koncentrera mig på jobbet så försöker drömma mig iväg till ikväll istället efter lite grill, kall öl och kanske någon timme med Starfield.

signatur

Submission is for the weak

Medlem

Jobbet tvingade på Windows 11, och nu kommer jag inte åt servrarna... Förhoppningsvis räcker en omstart (en dag där jag inte behöver ringa IT är en bra dag). Goa grejer...

Medlem
Skrivet av ölandsbocken:

Jag har rullat ut min Klippo Excellent H (med Hondamotor) dvs min motorgräsklippare för säsongen och startat upp den och lät den gå en dryg halvtimma så motoroljan hann bli varm och sedan tappat ur oljan. Och följaktligen fyllt på ny olja för säsongen. Att byta motorolja i gräsklipparen är faktiskt lika viktigt som att byta motorolja i bilen. Fast det finns många som nästan bara skiter i oljebyte i gräsklipparen.

Nu har våren och en touch av sommaren kommit till Öland.

Glad Påsk!

Klippo som jag känner till kör Briggs & Stratton-motorer. Dessa är dock handstyrda rackare (som min kommunalarbetargräsklippare från 90-talet). Klippo är verkligen gräsklipparnas Rolls Royce. Nu har jag inte så stor gräsmatta att jag behöver uppgradera till Honda-varianten

Som du säger, underhåll med oljebyte och byta tändstift emellanåt är viktigt.

signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Öl & chill inför stundande utgång.

Medlem

Svär över att den fristående ACn har avlidit när den skulle startas för säsongen.
Säkringen gick så fort kompressorn försökte dra igång - testade igen, samma sak. Testade på en annan säkringsgrupp, och då gick förvisso inte säkringen, men kompressorn startade heller aldrig trots att ACn glatt indikerade att den försökte kyla luften.

Note to self: skaffa UPS så datorn inte stänger av sig om säkringen slår ifrån, tröttsamt att behöva checka RAID-array.

Bitter över att prislappen på sommaren redan börjar springa iväg, beställde veckan innan dessutom solfilm till fönstren. 😅
(Redan idag är det 24C inomhus med fönstret på vid gavel.)

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Releasehästryttare
Skrivet av PeTTs0n:

Svär över att den fristående ACn har avlidit när den skulle startas för säsongen.
Säkringen gick så fort kompressorn försökte dra igång - testade igen, samma sak. Testade på en annan säkringsgrupp, och då gick förvisso inte säkringen, men kompressorn startade heller aldrig trots att ACn glatt indikerade att den försökte kyla luften.

Note to self: skaffa UPS så datorn inte stänger av sig om säkringen slår ifrån, tröttsamt att behöva checka RAID-array.

Bitter över att prislappen på sommaren redan börjar springa iväg, beställde veckan innan dessutom solfilm till fönstren. 😅
(Redan idag är det 24C inomhus med fönstret på vid gavel.)

???

Det va 18 grader på dagen och är 0 på natten hur är det redan dags att starta acn? o.O

Medlem
Skrivet av Devan:

???

Det va 18 grader på dagen och är 0 på natten hur är det redan dags att starta acn? o.O

Stora fönster enbart i västerläge (glöm tvärdrag alltså), modernt hus som inte går att släppa ut värme från och sol som gassar på fönstren. Vid datorn (själva datorn står under andra änden av skrivbordet, så jag har inte satt givaren precis vid utblåset direkt) var det nu på eftermiddagen (kl. 17-18-ish) 24C - med fönstret på vid gavel intill.

Visst går det rätt fort så fort solen försvinner från fönstren att få ner temperaturen igen (nu är det lite över 21C), men det är frustrerande att moderna byggen är så "effektivitets"-kåta att de verkligen inte låter någon jävla uppvärmning gå till spillo ens om man försöker.

Hoppas innerligt att solfilmen hjälper lite åtminstone, är inte gratis att köra AC. 😅

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Sitter och våndas över finalen i hockeyallsvenskan.

Medlem

Spelar Clair Obscure expedition 33
Är väldigt imponerad av spelet, ett mycket bra och speciellt spel. Fighterna är otroligt bra och fräscha kan vara lite svårt att hinna med att parera och dodge annars är fighterna makalöst bra gjorda.

Skriv svar