Assassin’s Creed Shadows ser ut att komma till Switch 2
Nin-tendo
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Switch 2 fick i princip allt jag hoppades på. Har länge drömt om en mus joystick combo. Känns sjukt skoj, och överraskande faktiskt, att de implementerade det i joyconsen. Ska bli kul med lite "gimmicker" igen. Jag gillar sånt. Har alltid tom gillat högtalaren i Sonys dito tex.
Switch 2s skärm känns grym. Har själv ingen 120hz skärm och inte hdr eller vrr heller då givetvis, så det ska bli riktigt nice att få prova på. Särskilt 120fps med inget mindre än ett nytt Metroid Prime. Kunde ju inte bli bättre än just Metroid som alltid passat till att visa upp Nintendos nya konsoler.
Kraften verkar tillräcklig för att 3djepart ska ge ut sina spel också vilket förhoppningsvis håller i sig.
Synd som fanken bara att det blev så dyrt i Sverige. Får nog bli import och hoppas stämningen av Bergsala får dem att sänka sig en aning.
Switch 2 fick i princip allt jag önskade mig. Har länge drömt om en mus joystick combo. Känns sjukt skoj, och överraskande faktiskt, att de implementerade det i joyconsen. Ska bli kul med lite "gimmicker" igen. Jag gillar sånt. Har alltid tom gillat högtalaren i Sonys dito tex.
Switch 2s skärm känns grym. Har själv ingen 120hz skärm och inte hdr eller vrr heller då givetvis, så det ska bli riktigt nice att få prova på. Särskilt 120fps med inget mindre än ett nytt Metroid Prime. Kunde ju inte bli bättre än just Metroid som alltid passat till att visa upp Nintendos nya konsoler.
Kraften verkar tillräcklig för att 3djepart ska ge ut sina spel också vilket förhoppningsvis håller i sig.
Synd som fanken bara att det blev så dyrt i Sverige. Får nog bli import och hoppas stämningen av Bergsala får dem att sänka sig en aning.
120fps, dynamisk upplösning?
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
Läckt screenshot:
<Uppladdad bildlänk>
😜
Satan vad svårt det där spelet var. Hoppa på båtarna var typ omöjligt.
"Writer and Fighter"
120fps, dynamisk upplösning?
120 frames per second. Eller menade du något annat?
Kommer kosta 120USD.
Varför? Det kommer antagligen kosta 70 usd. Eller har du nån källa som pekar på 120 usd?
Läckt screenshot:
<Uppladdad bildlänk>
😜
Kommer kosta 120USD.
Vad alla ska vara så negativa hela tiden.
Vad alla ska vara så negativa hela tiden.
Jag borde kanske ha varit tydligare med att det bara var ett skämt och alltså inte seriöst menat.
Varför? Det kommer antagligen kosta 70 usd. Eller har du nån källa som pekar på 120 usd?
Tyvärr ingen källa.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Tyvärr ingen källa.
Varför då skriva att det ”kommer kosta 120 dollar”? Det kommer det ju inte göra plus att du inte har någon källa, varför skriver du det då?
Varför då skriva att det ”kommer kosta 120 dollar”? Det kommer det ju inte göra plus att du inte har någon källa, varför skriver du det då?
Men det är ju påsk?
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Men det är ju påsk?
Såklart, då är det glasklart.👍
120 frames per second. Eller menade du något annat?
Dynamisk upplösning för att hålla fpsen. Jag är medveten om att jag var lite väl negativ. ber om ursäkt för det 😊
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
Dynamisk upplösning för att hålla fpsen. Jag är medveten om att jag var lite väl negativ. ber om ursäkt för det 😊
Aha. Lugnt. Tog det inte negativt alls.