Oblivion-remastern avtäcks (antagligen) i kväll

Medlem

E nog senare idag ja. finns läckte bilder på 120gb install size etc

Medlem

Vill lira det ikväll och i helgen kom igen nuuuuu

Medlem
Medlem

Skulle vara kul om de avtäckte det och sen sa "nä, det där är fel siffra" och tog bort I ifrån IV.
En till Skyrim special edition

signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Skulle vara kul om de avtäckte det och sen sa "nä, det där är fel siffra" och tog bort I ifrån IV.

Eller om bokstäverna långsamt börjar byta plats och sen visar det sig att det är TES VI.

Medlem
Skrivet av DieZe:

Hoppas verkligen på fysisk utgåva, orka digitalt! (bonus vore en fet collectors edition!!)

Ja, hoppas verkligen det kommer till konsolerna (och Switch 2!) med fin samlarutgåva! Var mycket längesen jag spelade denna så är pepp på att återvända! Kul med peppande utannonsering såhär!

Medlem
Skrivet av Tanktyr:

E nog senare idag ja. finns läckte bilder på 120gb install size etc

Good news. Förväntningarna är stora. Drygt en timme kvar nu!

Kontot avslutas

Det som skulle vara roligt är Remaken avtäckts i kväll men release datum är November/December vilket skulle få alla läkarna att see dum ut som sa 3 och 21 april. Eller så kanske dom kommer ut och säger det är ingen remaster alls utan vi skapa fejkade AI skapade bilder och såg till så det bleck läkt så vi vet vem som läcker allt skit vi gör så vi kan sparka dom.

Men ja tippar på spelet kanske är på gång men det kommer inte komma ut än på ett tag. Man hoppas dock man har fel. Men jag litar inte på AAA förstagen ett dyft.

Medlem
Skrivet av Roxilius40:

Det som skulle vara roligt är Remaken avtäckts i kväll men release datum är November/December vilket skulle få alla läkarna att see dum ut som sa 3 och 21 april. Eller så kanske dom kommer ut och säger det är ingen remaster alls utan vi skapa fejkade AI skapade bilder och såg till så det bleck läkt så vi vet vem som läcker allt skit vi gör så vi kan sparka dom.

Men ja tippar på spelet kanske är på gång men det kommer inte komma ut än på ett tag. Man hoppas dock man har fel. Men jag litar inte på AAA förstagen ett dyft.

Så vitt jag vet har inga läkare någonting med saken att göra

signatur

Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: Corsair Vengeance RGB 64GB 6400mhz
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2.
VR: Meta Quest Pro

Medlem
Skrivet av MacNille:

https://packaged-media.redd.it/scg2i0jmtdwe1/pb/m2-res_1080p.mp4?m=DASHPlaylist.mpd&v=1&e=1745348400&s=ca2bd9fcc09ba62d950ac90579c54e1edbfc03b4#t=3.501758

Kontot avslutas
Skrivet av MacNille:

Skyrim special special edition. GTA 5 och Skyrim bilda klubb spelen som släppts flera gånger på allt och inget. För i tiden sa sa man kan it run doom idag är det kan it Run GTA and Skyrim ><

Medlem

Jag hoppas på release till Switch 2.
Det är supermysigt att lira Skyrim på Switch 1 i handhållen.

Medlem

Funkar ej

Medlem

Så spännande. Tänk om det är release ikväll.

signatur

Memento Mori

Medlem

Har inte varit såhär exalterad inför en reveal på mycket, mycket lång tid. *ber en sista bön innan plåstret rycks av*

Kontot avslutas
Skrivet av WonderBoy:

Har inte varit såhär exalterad inför en reveal på mycket, mycket lång tid. *ber en sista bön innan plåstret rycks av*

du och jag både.

Medlem

Finns ute på Game Pass(PC) nu för den som är intresserad.

600kr att köpa.

Edit:

Även på Steam, 55€:

https://store.steampowered.com/app/2623190/The_Elder_Scrolls_...

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Ser riktigt bra ut!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Ser väldigt bra ut, men förstår fortfarande inte varför de kallar det för Remaster, ser ju ut som en remake? Har ju ändrat massor. På ett positivt sätt naturligtvis.

Kontot avslutas

600kr Ha ja sa ju det 600-800kr .

Medlem
Skrivet av Fezk:

600kr att köpa.

Edit:

Även på Steam, 55€:

Wow! Tack. Deluxe edition köpt - och håller på att laddas ner redan.

signatur

Memento Mori

Releasehästryttare

Long trailer is looooong!

wrap .. it .. up ..!

Medlem
Skrivet av Fezk:

600kr att köpa.

Edit:

Även på Steam, 55€:

600kr för en remaster av ett nästan 20 år gammalt spel? Herregud vad pantat!!!

Medlem

Coolt att det lanseras direkt. Bra gjort!

Medlem

Whoop whoop. Ryktena om release idag stämde. Nice!

signatur

Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: Corsair Vengeance RGB 64GB 6400mhz
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2.
VR: Meta Quest Pro

Medlem

Dom visade horse armor i slutet på deluxe versionen 😁

Kontot avslutas

HYPE as frack. Har inte var så glad över ett spel Sedan monster hunter Tri på Wii.

Medlem

Yeeei! Då kan vi köra direkt. Helt överrumplad av känslor. Detta är fantastiskt, trodde det var i Skybilivion som jag skulle få återuppleva Oblivion för första gången på kanske 10 år så har sparat mig till dess men nu blir det Remaster istället. Spelet ser fantastiskt ut.

Hur många kommer göra som jag, dra och göra questen för Dark Brotherhood direkt och sedan Thiefs Guild?

Medlem

Okej, det ser helt otroligt ut. Och extremt genomarbetat. Väl värt det begärda priset om du frågar mig.

Förutsatt att prestandan sitter där också förstås. *ber ännu en bön*

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

600kr för en remaster av ett nästan 20 år gammalt spel? Herregud vad pantat!!!

Buhu, vi fattar, du ogillar remasters och allt var bättre förr. Vi andra ska njuta av ett jävligt bra spel medans du hänger läpp.

Skriv svar