TES4 - Oblivion 22/4 17:00
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
Var väldigt mycket rykten om att det var idag det skulle vara en stream/release, så satt här i flera timmar och hoppades!
Sägs att den ska släppas imorgon efter stream, av väldigt insatta personer. Vi får se.
Detta borde vara på framsidan.
Edit: Det är visst en nyhet på SweClockers, men inte här.
Folket är nog lediga och chillar, röd dag.
Dyker nog med säkerhet upp imorgon ska du se.
Edit:
Någon tog sig tid innan läggdags.
The more I practice, the luckier I get.
Pris? Någon?
600-800kr kan jag tippa på. Skulle ej förvåna mig ett skvatt kanske gratis om du betalar för deras skenat gamepass.
Undrar hur det känns för Skyblivion gänget?
Dom har redan sagt att det inte ändrar ett dugg
Men är troligen rätt surt
Fördelen med Skyblivion är att du har tillgång till Skyrim också
Och projektet är en del av ett större projekt av ett samlat tamriel
600-800kr kan jag tippa på. Skulle ej förvåna mig ett skvatt kanske gratis om du betalar för deras skenat gamepass.
Nä så dyrt blir det nog inte. Själv tippar jag på 300-350.
Samma pris som en expansion? Hoppas att du har rätt men tror det blir dyrare än så. 😢
Ännu en dag i paradiset.
Kommer helt klart införskaffas. Oklart bara när jag kommer att hinna med att spela det, men vill ju återuppleva magin i mitt favoritspel från Bethesda. Passande om det släpps idag då jag även fyller år så vore en rejäl present!
Grattis på födelsedagen! Några storartade födelsedagsplaner utöver livesändningen om Oblivion vid 17?
Good. Bad. I'm the guy with the gun
Pris? Någon?
ifall det är för högt..
"STOP RIGHT THERE CRIMINAL SCUM!"
Så lite? Nu ska man väl inte jämföra äpplen med päron men trots allt ägs Bethesda av ZeniMax som tycker att iD Software ska ta 90€ för Doom : The Dark Ages. Menar bara att ZeniMax verkar vilja ta ruskigt mycket betalt vilket kan påverkar priset för denna release, speciellt med tanke på hur poppis serien är.
Grattis på födelsedagen! Några storartade födelsedagsplaner utöver livesändningen om Oblivion vid 17?
Tack o bock!
Gå tidigare från jobbet, bli lite ompysslad av frugan och få en eftermiddag/kväll för mig själv vid datorn med en whisky. Så inget storartat, men ack så välbehövligt.
Submission is for the weak
Så lite? Nu ska man väl inte jämföra äpplen med päron men trots allt ägs Bethesda av ZeniMax som tycker att iD Software ska ta 90€ för Doom : The Dark Ages. Menar bara att ZeniMax verkar vilja ta ruskigt mycket betalt vilket kan påverkar priset för denna release, speciellt med tanke på hur poppis serien är.
Hyffsat gammalt spel, remaster och inte remake (troligtvis). Så nej att ta fullpris är nog inte med i bilden.
Kanske men tanke på det är Bethesda och Microsoft så skulle det ej förvåna mig. Tanke på När Skyrim remaster släpptes kosta det om jag mins rätt 59.99 för dom som ej hade Skyrim + alla DLC´s dom fick den gratis.
Så jag slår vad på 654 eller mer och tanke på om ryktet är rätt så är detta en remaster/remake i unreal 5 så ja billigt kommer det ej bli. Vi måste sluta tro AAA företagen gör något bra för dom hatar tydligen pengar och sina kunder.
Hyffsat gammalt spel, remaster och inte remake (troligtvis). Så nej att ta fullpris är nog inte med i bilden.
Jag blir gärna positivt överraskad Vi får väl se om några timmar.
Dom har redan sagt att det inte ändrar ett dugg
Men är troligen rätt surt
Fördelen med Skyblivion är att du har tillgång till Skyrim också
Och projektet är en del av ett större projekt av ett samlat tamriel
Och Skyblivion kommer inte dras med UE5 som detta verkar göra.
499:- tror jag
Och Skyblivion kommer inte dras med UE5 som detta verkar göra.
Japp, och UE5 är verkligen inte designat för Open World spel, kek
799:- gissar jag. Då ingår allt.
Utom horse armor.
"Writer and Fighter"
Utom horse armor.
Ja, då blir det 1099:-
Ad hoc addendum