TES4 - Oblivion 22/4 17:00
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
2025 blev precis ett jävligt mycket bättre år!
Var väldigt mycket rykten om att det var idag det skulle vara en stream/release, så satt här i flera timmar och hoppades!
En glad kalmarit boende på Gotland!
Sägs att den ska släppas imorgon efter stream, av väldigt insatta personer. Vi får se.
Pris? Någon?
Åh jag hoppas innerligt att det släpps imorgon kväll, är ledig på Onsdag. Ska bli mycket kul att se hur det blir, jag gillade originalet skarpt och har fortfarande kvar det som följde med i Collectors edition av Oblivion.
600-800kr kan jag tippa på. Skulle ej förvåna mig ett skvatt kanske gratis om du betalar för deras skenat gamepass.
Undrar hur det känns för Skyblivion gänget?
Dom har redan sagt att det inte ändrar ett dugg
Men är troligen rätt surt
Fördelen med Skyblivion är att du har tillgång till Skyrim också
Och projektet är en del av ett större projekt av ett samlat tamriel
Kommer helt klart införskaffas. Oklart bara när jag kommer att hinna med att spela det, men vill ju återuppleva magin i mitt favoritspel från Bethesda. Passande om det släpps idag då jag även fyller år så vore en rejäl present!
Submission is for the weak
Grattis på födelsedagen! Några storartade födelsedagsplaner utöver livesändningen om Oblivion vid 17?
Good. Bad. I'm the guy with the gun
Så lite? Nu ska man väl inte jämföra äpplen med päron men trots allt ägs Bethesda av ZeniMax som tycker att iD Software ska ta 90€ för Doom : The Dark Ages. Menar bara att ZeniMax verkar vilja ta ruskigt mycket betalt vilket kan påverkar priset för denna release, speciellt med tanke på hur poppis serien är.
Tack o bock!
Gå tidigare från jobbet, bli lite ompysslad av frugan och få en eftermiddag/kväll för mig själv vid datorn med en whisky. Så inget storartat, men ack så välbehövligt.
Submission is for the weak
Kanske men tanke på det är Bethesda och Microsoft så skulle det ej förvåna mig. Tanke på När Skyrim remaster släpptes kosta det om jag mins rätt 59.99 för dom som ej hade Skyrim + alla DLC´s dom fick den gratis.
Så jag slår vad på 654 eller mer och tanke på om ryktet är rätt så är detta en remaster/remake i unreal 5 så ja billigt kommer det ej bli. Vi måste sluta tro AAA företagen gör något bra för dom hatar tydligen pengar och sina kunder.
Japp, och UE5 är verkligen inte designat för Open World spel, kek