8 juni! Stor Xbox Games Showcase + The Outer Worlds 2 Direct

Robot
8 juni! Stor Xbox Games Showcase + The Outer Worlds 2 Direct
Medlem

Xbox handheld med Steam! Please. 🙌

Medlem

State of decay 3! State of decay 3! State of decay 3!

Geeks Gaming

Ign visa upp en del från Outer worlds 2. Tyckte grafiken såg mer cartoony ut än vad ettan gjorde. Men dialogerna och gameplayet ser ut att få en hel del förbättring.

Medlem

Oblivion remake hoppas hoppas

signatur

Enjoy!

Medlem

Forza Horizon 6 borde rimligen avtäckas i juni.

Medlem
Skrivet av Augustus:

Definitivt det jag ser fram emot, hoppas det bakats bra i det dolda och de visar upp riktigt bra gameplay.

Medlem

Så tätt in på Nintendo Switch 2.. Men Microsofts shower brukar ju ofta vara next level, förra året krossade dom allt motstånd. Troligtvis är denna show bättre än när Nintendo presenterade Switch 2, som ju inte var jätterolig.

Medlem

Snart dags för gamingjulafton-tider!

Hoppas på många trevliga nyheter från alla event under sommaren.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Ign visa upp en del från Outer worlds 2. Tyckte grafiken såg mer cartoony ut än vad ettan gjorde. Men dialogerna och gameplayet ser ut att få en hel del förbättring.

https://www.youtube.com/watch?v=LhDvnM3wBaQ

Det var inte väldigt längesedan jag spelade igenom sista DLCn på The Outer Worlds 1 och att The Outer Worlds 2 ser mer cartoon ut tycker jag nog inte alls. Outer Worlds 2 ser väldigt mycket samma ut som ettan fast med bättre grafik skulle jag påstå. Jag gilla ettan för att det hade den där Bethesda Fallout feelingen, fast med lite mer humor och med lite glimten i ögat. Ser mycket fram emot att få spela Outer Worlds 2.

Medlem
Skrivet av Fulci:

Definitivt det jag ser fram emot, hoppas det bakats bra i det dolda och de visar upp riktigt bra gameplay.

Har insett att jag har speltid i över en månad totalt på SOD2 och har dödat typ 34000 zombier… tvåan har smugit upp som ett topp tio genom åren.

Skrivet av Whizper:

Oblivion remake hoppas hoppas

Enligt nya ”säkra” rykten ska Oblivion remaken släppas redan i april veckan 21-27e.

Ta inte mitt ord för det men här läste jag: https://insider-gaming.com/oblivion-remake-release-tomorrow-c...

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem
Skrivet av Augustus:

Det är dags att det släpps nu!!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Ett nytt Halo eller tease av remaken ska bli roligt och lite jobbigt att se med Unreal under huven. Förhoppningsvis har de inte förlorat kärnan och känslan av Halo.

1
Skriv svar