Bungie visar upp gameplay från Marathon ikväll kl 19

Robot
Bungie visar upp gameplay från Marathon ikväll kl 19

Teasar med blått blod och rosa katter.

#bungie, #marathon

Releasehästryttare

Jag är väldigt skeptisk, färgglada shooters brukar det ju inte gå bra för (förutom fortnight), men ser ändå fram emot att se gameplay.

Medlem

Hoppas detta blir bra, en ny lyckad trippel A-exctraction shooter skulle inte sitta fel. Bara kört Hunt som är riktigt trevligt.

Gillar det estetiska, art designen sticker ut.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Gamla Marathon, är nog roligare än det där.

Medlem
Skrivet av xdrive:

Tveksamt, de gamla är hemska. Det vore att sätta ribban lågt.

Medlem

Men vad har det här med de gamla Marathonspelen att göra? Jag vill minnas att de var som Doom-kopior, men ägde rum på klaustrofobiska rymdstationer.

signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av xdrive:

Med stor sannolikhet är nog så fallet... Men vi får se hur illa det är om några dagar.

Medlem

Extraction shooter :/ kan inte Bungie gå tillbaka till det dom gör bra, single player shooters med bra story

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

Extraction shooter :/ kan inte Bungie gå tillbaka till det dom gör bra, single player shooters med bra story

Du menar multiplayer fps så som halo 1-3 som var revolutionerande för sin tid.

Medlem

Jag blev tyvärr inte alls sugen på det här spelet tack vare estetiken.

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av DieZe:

Du menar multiplayer fps så som halo 1-3 som var revolutionerande för sin tid.

Som också hade skit bra single player och var inte bara multiplayer

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

Som också hade skit bra single player och var inte bara multiplayer

Meh, absolut bra kampanjer men bungie ska göra fps
Multiplayer. Om de ändå kunde göra mp lir som de gjorde förr alltså, fan tusentals timmar i halo 3 och tröttnade aldrig.

Medlem
Skrivet av maq777:

Tveksamt, de gamla är hemska. Det vore att sätta ribban lågt.

Varför är de hemska?
Visst, kanske inte så fett med dagens mått mätt, men jäklar vad kul de var i multiplayer när det begav sig.

Framförallt bra jämfört med Doom då som jag inte tyckte hade träffkänslan Marathon hade/har.

Tycker fortfarande de är helt okej nu med 120 fps och mus (då var det styra enbart med tangentbord som gällde!) och fullskärm:

https://alephone.lhowon.org/

Medlem

Påminde om ett liknande extraction shooter med samma estetik. Kommer inte ihåg vad det heter.

signatur

VÅRENS HÄLSOUTMANING – FZ & SweClockers inofficiella: LEVEL UPP IRL
🚀 Startdatum: 4 april (går bra att hoppa in när som) Slutdatum: 1 maj
💪 Målet: Logga 500 träningspass tillsammans!
🏆 Belöning: Om målet uppfylls lottas 500 kr ut i slutet av utmaningen - ju fler som går med desto större presentkort.
🔗 Gå med här: Workout51 - (powered by Challenge Hound)

Medlem

"And you can download it RIGHT NOW!"

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av Workout51:

Påminde om ett liknande extraction shooter med samma estetik. Kommer inte ihåg vad det heter.

the cycle? det har redan lagts ner om jag kommer ihåg rätt

Medlem

Ingen single player del = ignorera

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

Ingen single player del = ignorera

känner samma här. rosa katt, söt. pvp och ingen Single player. nein

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Musiken som någon datamine'ade låter ju jäkla trevlig iallafall! Hoppas även spelet levererar.

signatur

Man hade en av världens bästa spel i sina händer "Destiny", men när inte längre vet vad man ska göra med det, och låter det dö, försöker man återuppväcka en gammal relik som inte var särskilt betydelsefull.

signatur
Medlem

Tycker det ser lite kul ut? Varför dom kallar det Marathon vet jag inte, men ja.

signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Skribent
Skrivet av FejkFejksson:

Tycker det ser lite kul ut? Varför dom kallar det Marathon vet jag inte, men ja.

Du är spelar en "Runner" 😁

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Är det något Bungie kan så är det att göra riktigt jävla bra gunplay. Det ihop med vad som visades idag så tror jag det här kan bli riktigt bra, kul att de vågar gå full multiplayer med, hoppas de lyckas!

Releasehästryttare

detta kommer bli en extrem flop!

Medlem

Ptja, ser väl intressant ut. Dömer inte ännu, måste få testa på det. Cinematicen dom sluta med var jävligt läcker dock, skulle inte klaga på att få köra ett single-player i den världen/estetiken/miljön.

signatur

Medlem

Njaaa, jag kommer avvakta. Mest pga de nämnde seasons tidigt. Då är mina farhågor att det blir som Destiny 2 seasons. Köper du inte, så mister du det och du har ingen chans att få det om du inte gör det nu, FOMO. Nej tack.

Medlem
1
Skriv svar