Vi som ska importera Switch 2
Gick in på spanska amazon men hitta inte konsolen där alls, kanske slutsålt?
På franska amazon stod det att det inte fanns att beställa heller..
Har iaf ansökt om att få köpa från tyska amazon, men frågan är ju hur stor risk det är att man får biljett när man handlar som utlänning!
Verkar vara slut för tillfället. Vill man ha den hetaste prylen på jorden kan man inte vela
Finns i lager här: https://www.tradeinn.com/techinn/sv/nintendo-switch-2/1420802...
Hittar ingen Switch 2 på spanska amazon, kommer bara upp en massa spel till Switch 1.
Har anmält mig på ”lotteriet” på tyska Amazon
Hur anmäler man sig för att få en inbjudan?
Beställde precis från Amazon.de (min invite/ansökan gick alltså igenom.
För Bundlen blev det €544.68 med frakt inräknat (får väl se om det tillkommer några andra avgifter. Hoppas inte det)
Man kunde även när man betalade välja att betala med Amazons valutaväxlare till sek. Då skulle det bli 6180kr (ungefär, minns inte exakt nu). Men jag valde att betala i euro eftersom detta brukar vara mest förmånligt när man tex tar ut pengar utomlands. Alltså att min bank räknar ut vad jag ska betala för €544.68.
Men jag kanske gjorde bort mig där? Någon som vet? Lär ju dock inte skilja särskilt mycket
Nej det har inte dragits något än. Jag gissar att det dras när produkten packats eller skickats.
Edit: Garanti mm har jag inte funderat över. Det känns iaf bra att det är Amazon. Deras frakt tror jag var €9 och det är inte omöjligt att sköta ett Garanti-ärende med dem. Mer oklart från mindre aktörer