Listan! Alla releasespel till Switch 2
Kommer Switch 2 klara Cyberpunk 2077: Ultimate Edition när inte ens PS4 klarade Vanliga Edition? 90 Dollarz låter dig testa...
Mjo, det kommer nog bli en 30fps lock med dippar ibland men "klarar" gör den nog. Det största problemet med ps4/Xbox one var CPU-prestanda i cyberpunk, vilket lyckligtvis är bättre i Switch 2. Skulle inte förvåna mig om switch 2 kör spelet i en lite lägre upplösning dock men vi får se
Edit: Ska bli intressant att se om DLSS används här med tanke på cyberpunks nvidia-samarbete, Digital foundry såg inga tecken på att DLSS användes i något spel under release-showen
Kommer Switch 2 klara Cyberpunk 2077: Ultimate Edition när inte ens PS4 klarade Vanliga Edition? 90 Dollarz låter dig testa...
Ett hett tips! Köp aldrig spel som Cyberpunk och Elden ring till en Nintendo konsol! Köp spel som Mario Kart world, Hades 2, Silksong och senaste Donkey Kong! Nintendo exklusiva och lätta spel som Balatro är det bästa!
Med tanke på att Witcher3 lirar på switch1 (som har prestanda som en potatis) så känns det väldigt troligt att Cyberpunk lirar på Switch2. Vi kommer antagligen bli imponerade av denna prestation.
Kommer Cyberpunk 2077 på switch 2 köra i 120fps med alla detaljer på max i 4k. Nej. Nej det kommer det inte. Om man förväntar sig en mer polerad och optimerad variant av den grafiska nivån på ps4-versionen av cyberpunk så är man nog mer realistiskt ute.
Donkey Kong tror jag mest på, men i övrigt är jag högst tveksam.. Extra tveksam i brist på OLED-skärm även om det var väntat.
Tack för en bra lista, men var är datumen?
Många av spelen fick ju releasedatum redan i presentationen.
Edit: Lägg även till troliga prishöjningar på spelen som troligtvis blir kraftiga. När dessa priser blir tillgängliga så kanske även det kan läggas till i listan. Blir såklart intressant att följa hur demo-sessioner upplevs, London är ju inom kort.
THAT'S IT!???
Sämsta lanserings linen för en major Tv konsol åtminstonde de senaste 20 åren!
Då blir det plocka upp SW2 vid ett senare tillfälle för egen del.
När Switch kom hade vi väl typ fem spel att köpa. Zelda, Fast RMX, Arms och Snipperclips spelades av alla där ett tag vill jag minnas.
När Switch kom hade vi väl typ fem spel att köpa. Zelda, Fast RMX, Arms och Snipperclips spelades av alla där ett tag vill jag minnas.
Zelda själv där gör den line-upen bättre än den till switch 2
Zelda själv där gör den line-upen bättre än den till switch 2
Och nu är det två Zelda spel, med bättre grafik och 4k😏
Och nu är det två Zelda spel, med bättre grafik och 4k😏
Re-release räknas inte 😅