Spana in en ny gameplay-trailer för Metroid Prime 4: Beyond
Det här är nog inte för mig, ser ut som ett 15år+ gammalt PC spel och där man ”lockar” fast med siktet? Meh
Jag antar det är switch 1 versionen som körs här, förhoppningsvis ser switch 2 versionen lite hetare ut! Kan ändå tycka det ser nice ut men håller med om att ”lock on” på fiender känns väldigt meh.
Det här är nog inte för mig, ser ut som ett 15år+ gammalt PC spel och där man ”lockar” fast med siktet? Meh
Instämmer.
Jag antar det är switch 1 versionen som körs här, förhoppningsvis ser switch 2 versionen lite hetare ut! Kan ändå tycka det ser nice ut men håller med om att ”lock on” på fiender känns väldigt meh.
Även om det inte är Switch 2-grafik ser grafiken väldigt daterad ut.
Jo så är det ju, Nintendo är ju inte kända för att pressa varken sin hårdvara eller sina spel Dock så tycker jag att det ser "bra" ut för att vara ett Switch spel, även om det inte säger mycket då ribban i princip ligger på backen i det här läget hehe.
Jag tror det beror på avsaknaden av moderna ljuseffekter. Spelet ser platt ut just nu.
Kommer däremot fortfarande köpa det. Grafik är inte allt trots allt.
Forumets Mega Drive-expert!
Även om du försökte vara rolig så var det enda jag kunde komma att tänka på var Austin Walkers perfekta tweet..
https://x.com/austin_walker/status/806390745330499586?lang=en
Jo så är det ju, Nintendo är ju inte kända för att pressa varken sin hårdvara eller sina spel
Arff
Även om du försökte vara rolig så var det enda jag kunde komma att tänka på var Austin Walkers perfekta tweet..
https://x.com/austin_walker/status/806390745330499586?lang=en
Ja nej det försökte jag inte, jag uttryckte en åsikt, men det är inte okej antar jag om den inte är positivt inställd till Nintendo? Jag sa ju att jag ändå tycker spelet ser "bra" ut, men det säger ju inte mycket i det här fallet.
Spelet ser faktiskt riktigt bra ut 👍 lite konstigt att man kan klaga på grafiken när det är ett spel till en urgammal konsol 😅 men den grafiska stilen är ju spot on.
Jag har inget problem med lock on. Varför laga något som inte är trasigt?!
Trevlig helg på er!
Hade verkligen inte orkat spela spelet om det inte hade lock-on. Hur mycket jag än försöker är jag sämst på att sikta i första person med en handkontroll.
Det har säkert sagts men jag har inte hittat, men kommer det en recension på Berserker: Khazan?
Det ser ju rätt köttigt ut och intressant till skillnad mot mycket annat meh som släpps...
Det spelet har recenserats många gånger om senaste 10-åren.
Spelet ser faktiskt riktigt bra ut 👍 lite konstigt att man kan klaga på grafiken när det är ett spel till en urgammal konsol 😅 men den grafiska stilen är ju spot on.
Trevlig helg på er!
Främst för utmaningen, sen känns det ju inte jätte engagerande om spelet sköter siktandet åt dig kan jag känna
Du får ha vilka åsikter du vill men att påstå att Nintendo inte utnyttjar den hårdvara de har är som sagt det dummaste jag läst på väldigt länge.
åsikter har alla, de flesta fel sådana.
Ja nej det försökte jag inte, jag uttryckte en åsikt, men det är inte okej antar jag om den inte är positivt inställd till Nintendo? Jag sa ju att jag ändå tycker spelet ser "bra" ut, men det säger ju inte mycket i det här fallet.
Arff
Du får ha vilka åsikter du vill men att påstå att Nintendo inte utnyttjar den hårdvara de har är som sagt det dummaste jag läst på väldigt länge.
åsikter har alla, de flesta fel sådana.
Ja precis som att du anser att min åsikt är fel så anser jag att din åsikt är fel. Så vad är problemet här? Att jag inte hyllar Nintendo? Att jag inte tycker spelet är snyggt? Suck, Nintendo fanboy spotted.
Främst för utmaningen, sen känns det ju inte jätte engagerande om spelet sköter siktandet åt dig kan jag känna
Man har alltid kunnat free aima i tidigare spel 👍
Trevlig helg på er!
Håller med om lock-on. Det är en del av Prime-spelens identitet. Fördelen med det är att då kan man fokusera helt på striderna och inte på siktet och kameran. Rent utsagt genialiskt enligt mig.
Jo så är det ju, Nintendo är ju inte kända för att pressa varken sin hårdvara eller sina spel Dock så tycker jag att det ser "bra" ut för att vara ett Switch spel, även om det inte säger mycket då ribban i princip ligger på backen i det här läget hehe.
Det köra ändå i 60 fps på Switch så hoppas mer grafiskt lull lull på efterträdaren. 🥰
Lock-on är väl nästan en förutsättning med tanke på drifting-problematiken som switchen dras med, så jag är glad att det erbjuds
Det är ju annars synonymt med Prime-serien.
Oj, detta spegla verkligen hur gammal Switchen är, miljöerna hade inget vidare bra ljus eller tillräcklig detaljrikedom. Karaktärerna såg visserligen bra ut, men skall Samus dräkt verkligen vara så välputsad och glänsande?
Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!
Spelade nyligen igenom Metroid Prime Remastered. Sjukt snyggt och stämmningsfullt spel. Väldigt bra på alla sätt och vis. Det enda som var jobbigt var att det var lite komplicerat att gå vidare ibland då det är mycket spring kors och tvärs i världen. Ska de andra delarna remastras? Spelar gärna igenom de innan 4an.
Det är ju annars synonymt med Prime-serien.
Jorå, det var lite med glimten i ögat Men jag har faktiskt inte kört nåt av Prime-serien, ska skaffa remastered versionen av första, men inväntar nog Switch 2 innan det blir aktuellt.
Man har alltid kunnat free aima i tidigare spel 👍
Ah! Det hade jag ingen aning om faktiskt, aldrig lirat ett metroid spel innan, men då brukar det som "alternativ" då?
Ah! Det hade jag ingen aning om faktiskt, aldrig lirat ett metroid spel innan, men då brukar det som "alternativ" då?
Inte riktigt då free aim gör att du står stilla och siktar.