GTA VI-karta gjord i GTA V borttagen – "Antagligen lite för korrekt"
Jag hoppas dom gör så att kartan kan växa allt eftersom. Åtminstone för online delen. Updates till GTA 5 brukar annars vara bilar i olika färger. Dom släppte en ny ö för några år sen iof. Hade vart nice om världen oftare blev större iom nya events etc.
Håller med i det stora.
Ser hellre att man utökar kartan än att böka om allt för mycket med den redan existerande. Visst kan man lägga till eller ta bort mindre saker, men samtidigt försvinner en del av charmen och möjlighet till nostalgi när man flyttar hela hus eller dylikt. Jag hoppas om inte annat att man designat grunden så pass väl att det är enkelt att lägga till saker utan att behöva flytta massa existerande innehåll för att bana väg.
< R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | RTX 3090 Ti >
< R5 5600| 16GB 3200 MT/s | RX 9070 XT >
Håller med i det stora.
Ser hellre att man utökar kartan än att böka om allt för mycket med den redan existerande. Visst kan man lägga till eller ta bort saker mindre saker, men samtidigt försvinner en del av charmen och möjlighet till nostalgi när man flyttar hela hus eller dylikt. Jag hoppas om inte annat att man designat grunden så pass väl att det är enkelt att lägga till saker utan att behöva flytta massa existerande innehåll för att bana väg.
Well, dom har gjort det förut
Edit: Hade älskat om man börjar i Florida och 10år senare kan du genom DLC:s köra hela vägen upp till deras upstate new york (Liberty City)...