Hell is Us visar oss "utforskande utan magisk kompass"
Vill att spelarna använder sin instinkt och hittar ledtrådar på ett naturligt sätt.
#Hell-is-us, #Rogue-factor, #nyhetstips
Vill definitivt se mer av detta. Min favoritlösning för detta genom tiderna är The Elder Scrolls III: Morrowind. Journalen i det spelet ligger mig väldigt nära hjärtat.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Jag såg en längre genomgång av spelet gjord av game director Jonathan Jacques-Belletête (finns säkert kvar på youtube någonstans). Jag blev faktiskt lite såld på konceptet och känner att det här blir ett nästan givet köp vid release. Nu vill jag inte titta på fler videos, vill komma in i det så färsk som möjligt.
Striderna ser roliga ut och snygg, kuslig estetik. Hoppas narrativet är bra också. Tycker spelet verkar väldigt lovande.
Extremt välkommet! Håller fortfarande Morrowind som världens bästa spel vad gäller utforskande, och det beror till stor del på att man var tvungen att lyssna på vägbeskrivningar och tänka själv. Nog för att det var frustrerande ibland, men oj vilken lycka när man hittade något. Det fick dessutom världen att kännas mycket större än vad den var.
Nu blir det att lägga Hell is Us på bevakning bara för det här
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Lite splittrad kring det där. Minns frustrationen och att man irrade runt i gamla spel där det inte fanns kartor eller nån guidning i spelvärldarna i vissa spel. Men gillar idén ändå.
Ser riktigt snyggt ut, annorlunda.
MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz
Ser helt klart lovande ut men håller med Milky_81 om frustrationsrisken. Värst är väl om man tagit en längre paus från spelet och sen återvänder och inte har minsta aning om vart man ska eller vad man höll på med innan.
Får hoppas att det iaf finns nån form av dagbok eller liknande..
Morrowind Dark souls? 🧐 Ser onekligen extremt intressant ut och varit hypad sedan jag såg trailern på ps showen.
För att spinna vidare på det jag sa först, kanske såhär Souls spelen skulle vara om väst gjort dem istället för i asien? Sjukt pepp iaf
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”
Gillar inte öppna spel.
Va gör du då här
Va gör du då här
Kommenterar på nyheter om spel.
Kommenterar Gnäller på nyheter om spel.
Rättade lite