FZ High Score är här!

Terminator 2D: No Fate är T2-spelet många av oss drömt om

Robot
Terminator 2D: No Fate är T2-spelet många av oss drömt om
Medlem

Ett solklart köp, ser fantastiskt ut!

It's not a lake, it's an ocean

Ser fantastiskt ut. Ett givet köp!

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Aningen besviken, men kommer ju bli ett köp av ren nostalgiska skäl.
Frågan är bara: Kommer man bli mulad lika lätt som spelbar T800 som när de agerar fi?
Lite verklighetstroget måste det ju vara..

signatur

Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv

Medlem

Insta köp. Satan vad häftigt det såg ut.

signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Medlem

Som en individ som älskar T2(jag vet, ingen annan gillar väl den?? ;D ) och Contra så är detta ett instabuy! Ser sjukt nice ut!

signatur

Missbrukare av Souls

Medlem
Medlem
Medlem

Wow, sällan man blir hype över ett spel i dagens spelklimat 👏🏼

signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Det där såg helt fantastik ut :).
Ser ut som SNES spel, dag ett köp helt klart.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Zensu:

Som en individ som älskar T2(jag vet, ingen annan gillar väl den?? ;D ) och Contra så är detta ett instabuy! Ser sjukt nice ut!

Överlägset bästa Terminator-filmen. Det här gav riktiga nostalgivibbar!

Medlem

Ser fantastikst ut, minns när man i ungdomen kunde hyra hem konsoler från byns lokala VHS butik så brukade jag hyra NES eller SNES och ett Terminator spel

Detta känns väldigt likt det!

Medlem
Skrivet av rewoX:

Överlägset bästa Terminator-filmen. Det här gav riktiga nostalgivibbar!

signatur

Missbrukare av Souls

Medlem

I en alternativ verklighet där 3D aldrig blev en grej och 2D fortsatte att utvecklas bortom 16-bitarserans pixelperfektion.

Ser sinnessjukt fantastiskt ut.

Redaktör
Ponny

Inte riktigt vad jag trodde det skulle vara när jag klickade.

...ÄNNU BÄTTRE!

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Såg riktigt nice ut! Både Contra och T2 - perfekt combo

signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Det ser riktigt trevligt ut!
Påminner mig emellanåt mycket om den exklusiva Sega CD-versionen av Terminator (ej portning av MD/Genesis-spelet), en riktigt dold pärla.

Medlem

Sådärja, så designar man ett retrospel, trött på alla livlösa flash-liknande spel i 2d. Detta ser kanon ut, inte helt olikt Metal Slug. Får de till resten också så blir det nog ett givet köp.

Medlem
Skrivet av Tryffel5:

Sådärja, så designar man ett retrospel, trött på alla livlösa flash-liknande spel i 2d. Detta ser kanon ut, inte helt olikt Metal Slug. Får de till resten också så blir det nog ett givet köp.

Tips om att spela fantastiska Huntdown, om du inte redan har gjort så!

Medlem

Spelade Terminator 2 judgemenet day på Atari, riktigt coolt tyckte jag då! Tvekis att det håller idag

signatur

MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz

Medlem
Skrivet av Balunan:

Tips om att spela fantastiska Huntdown, om du inte redan har gjort så!

youtu.be/2tbZ_5RVINA?si=5hXHQgdrSPk82uJ-

Obegripligt hur jag kunde ha missat detta när det kom. Beställde ett fysiskt PS4 ex på en gång, tack!

Medlem
Skrivet av Tryffel5:

Obegripligt hur jag kunde ha missat detta när det kom. Beställde ett fysiskt PS4 ex på en gång, tack!

Najs, varsågod! Fysiska PS4-utgåvan är fin, har själv också den. Men dubbeldippade och köpte det även digital för att stödja utvecklarna och för att det är ett så härligt spel.

Men då kommer ett tips till då, ifall du inte redan har detta och gillar spel som Contra och Metal Slug:

Skribent

Har kollat på trailern säkert 20 ggr idag. För mig som är svag för Terminator, run' and gun, och pixlar är detta som en gåva från ovan.

signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Ingen har sett vad jag sidojobbar på lite, men jag satt och fixade en nightvision, men jag moddade färgen lite och fick fram en terminatorvision =D Men jag tror inte det blir färgen på nightvision sedan heh.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Milky_81:

Spelade Terminator 2 judgemenet day på Atari, riktigt coolt tyckte jag då! Tvekis att det håller idag

https://www.youtube.com/watch?v=y-BQJlfuHVE

Medhåll! Men Jag tror det är det T2 2D spel som är bäst fram tills nu ändå. Men det som lyfte det var ju ändå mellansekvenserna.

Skribent
Skrivet av G M R:

Medhåll! Men Jag tror det är det T2 2D spel som är bäst fram tills nu ändå. Men det som lyfte det var ju ändå mellansekvenserna.

SNES-spelet var också faktiskt rätt bra om man bortser från motorcykelbanorna (för styrningen är helt bonkers).

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Inte för o va petig, men det där är från rovdjuret, för övrigt världens bästa film, alla kategorier.

Medlem
Skrivet av Krycka:

Inte för o va petig, men det där är från rovdjuret, för övrigt världens bästa film, alla kategorier.

Haha no shit Sherlock ;D

Ville hitta en GIF med Schwarzenegger bah och den där är förjävla perfekt!

Predator är en fantastisk film, ja!

signatur

Missbrukare av Souls

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

SNES-spelet var också faktiskt rätt bra om man bortser från motorcykelbanorna (för styrningen är helt bonkers).

https://www.youtube.com/watch?v=hPLUo4Z5fNs

Va i hela helvete gjorde dom med musiken till det här spelet?!! Hahaha 😂 nån som släppt lös sju apor i ett musikprogram eller? 11 minuter in i spelet verkar det ha ballat ur totalt🤣🤣

1
Skriv svar