Testa C&C-doftande Tempest Rising
Lustikurrar. Sluta flamsa och testa demot.
Jag gillade det skarpt, även om det stundtals nästan var för like C&C.
Testade du innan med? Kändes det bättre nu i så fall? Jag skall testa senare ikväll.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Verkar riktigt trevligt, det enda som stör mig är att fordonen är enorma vilket iof är blir mer realistiskt men föredrar ändå mindre som i C&C
Det var det jag reagerade på när jag såg ett videoklipp igår. :/ Alldeles för stora enheter och för inzoomat för min smak.
Visst, det behöver inte vara på Supreme Commander-nivå men...
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Verkar riktigt trevligt, det enda som stör mig är att fordonen är enorma vilket iof är blir mer realistiskt men föredrar ändå mindre som i C&C
Det är mera som C&D3.
Hade testat demot för något år sedan. Då kunde jag knappt spela det för att det laggade så mycket. Nu fungerade det problemfritt och tycker det verkar riktigt snyggt, roligt och välgjort.
Blir glad av sånt här. Ger mig hopp för RTS-genren och att det fortfarande görs bra spel bland all Steam-skräp som släpps nu för tiden. Givet köp vid release för min del.
Hade testat demot för något år sedan. Då kunde jag knappt spela det för att det laggade så mycket. Nu fungerade det problemfritt och tycker det verkar riktigt snyggt, roligt och välgjort.
Blir glad av sånt här. Ger mig hopp för RTS-genren och att det fortfarande görs bra spel bland all Steam-skräp som släpps nu för tiden. Givet köp vid release för min del.
Testade just, stora förbättringar ja! Det var ju nästan ospelbart och inte så nice i gamla demot.
Utöver lite microstutter känns det förhållandevis okej efter att ha testat demot - det är ju en ganska skamlös kopia på C&C egentligen, men med tanke på hur den serien dog (vi pratar inte om C&C4) så gör det inte mig personligen så mycket.
My.games och Saber är jag väl inte direkt särskilt välvilligt inställd till, men vi får väl se hur det här blir.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Testade du innan med? Kändes det bättre nu i så fall? Jag skall testa senare ikväll.
Jag testade inte förra demot/versionen, så har tyvärr inget att jämföra med.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Folk pratar ju om att RTS-genren är död. Humbug! Problemet är ju att det inte kommer tillräckligt med bra spel. Mer sånt här! Tycker det ser väldigt kompetent ut. Får en bra känsla. Visst, det ser ju väldigt C&C ut, men förhoppningsvis finns en del vackert eget under huven.
En Bamseponny av folket