Two Point Museum
Two Point Studios dammar av ett klassiskt koncept och får det att skina en gång till.
Kul!
Det här ska jag absolut testa. Tycker TP Hospital var strålande, men TP Campus kändes mer som ett reskin. Jag gillar att flera recensioner nämner att TP Museum faktiskt är klart bättre än Campus.
Det är en mycket trevlig överraskning. Det är i nivå med TP Hospital och är både bekant samtidigt som det gör sin egen grej. Kul spel!
Kul!
Det här ska jag absolut testa. Tycker TP Hospital var strålande, men TP Campus kändes mer som ett reskin. Jag gillar att flera recensioner nämner att TP Museum faktiskt är klart bättre än Campus.
Hospital hade du ju saker att göra hela tiden. Campus så byggde du och starta ett skolår och.... ja inte värst mycket att göra. Var även kraftigt begränsat pga konsolerna så du kunde inte expandera ditt Campus med särskilt många elever.
Rejäl mellanmjölk som jag inte rört sedan jag spelat klart. Hospital har jag däremot kört igenom varenda DLC tillsist denna sommar och 3 stjärnor på allt.
Såg igns recension igår och de verkar ligga precis i linje med dig. Det här ser vi fram emot att spela!
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Hade varit så kul med Svenska röster med som förr!
Håller med. Det hade passat hela den småfåniga vibben.
Hade önskat att two point var mer oförlåtande likt theme hospital. När jag spelade det kändes det inte som att det spela nån större roll om folk dog medans i theme hospital kunde man förlora rätt fort om folk dog eller om utrustning gick sönder. Kanske har patchats sen man spelade sist och borde kanske prova igen, trots allt ett välgjort spel.
Kul!
Körde Campus via game pass. Det var absolut värt det på den nivån.
Hade önskat att two point var mer oförlåtande likt theme hospital. När jag spelade det kändes det inte som att det spela nån större roll om folk dog medans i theme hospital kunde man förlora rätt fort om folk dog eller om utrustning gick sönder. Kanske har patchats sen man spelade sist och borde kanske prova igen, trots allt ett välgjort spel.
Håller med. Ett typ old-schoolläge hade varit grymt.
Spelade igen för inte så längesedan och då hade de inte patchat in det iaf.
De hade gärna kunnat fortsätta släppa innehåll till det. Tror de kunnat köra det i flera år till.
Håller med. Ett typ old-schoolläge hade varit grymt.
Spelade igen för inte så längesedan och då hade de inte patchat in det iaf.
De hade gärna kunnat fortsätta släppa innehåll till det. Tror de kunnat köra det i flera år till.
Har ni testat Project Hospital? Nu har det ju en mer seriös ton, så det är inte riktigt samma sak, men ett bra sjukhusspel är det och det ger mer utmaning.
Har ni testat Project Hospital? Nu har det ju en mer seriös ton, så det är inte riktigt samma sak, men ett bra sjukhusspel är det och det ger mer utmaning.
Just ja, det är rätt bra. Jag kan även tipsa om Galacticare, som i princip är Theme Hospital i rymden. Kan vara värt att kolla in för fans av subgenren sjukhusstrategi.
Verkar som man köpt det en gång i tiden utan att spela, får ta och spana in. Tack för tipset!