Rainbow Six Siege X bekräftas: "Är inte Siege 2"

Robot
Rainbow Six Siege X bekräftas: "Är inte Siege 2"

En enorm uppdatering, lovar Ubisoft.

#rainbow-six-siege

Medlem

Siege var skitkul. Fram till säsong 4 year 1 och säsong 1 year 2 ungefär. Sen blev det för mycket nya och märkliga operators hela tiden vilket gjorde att spelet tappade sin charm helt. Numera har spelet 75 operators, rätt sanslöst. Ha så kul med att sätta dig in i det som ny spelare.

Medlem

Är det som med Mega Man och Mega Man X?

signatur

Forumets Mega Drive-expert!

Medlem

Har Elon köpt upp Ubisoft och döper om alla spel till X?

Medlem

Intressant. Siege är nog det MP-FPS jag spelar mest, så ska bli intressant vad detta leder till.

Geeks Gaming
Skrivet av Jissespls:

Siege var skitkul. Fram till säsong 4 year 1 och säsong 1 year 2 ungefär. Sen blev det för mycket nya och märkliga operators hela tiden vilket gjorde att spelet tappade sin charm helt. Numera har spelet 75 operators, rätt sanslöst. Ha så kul med att sätta dig in i det som ny spelare.

Körde en hel del siege i början och det är ju ett riktigt kul spel men 75 operators?? Märks att man varit borta några år 😱

Rainbow Six Siege 10 är det ju 😄

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem

Tänk om de kunde släppa en 'ordentlig' Rainbow 6
Efter de började med Vegas och dess arkad action så gick väldigt mycket skoj förlorat (även om de var roliga i coop på sitt sätt)
Rainbow 6 trilogin och Raven Shield har vi plöjt ner så mycket tid och haft jävligt roligt med, men dom lider ju litegrann av att vara jävligt gamla, stela och fula nu.

Medlem
Skrivet av Jissespls:

Ha så kul med att sätta dig in i det som ny spelare.

Jag började lira för ett par veckor sen och har inte haft några större problem. Mycket att välja på visst men efter ett par dagar hittade jag ett par operatörer som passade mig och det klickade.

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Körde en hel del siege i början och det är ju ett riktigt kul spel men 75 operators?? Märks att man varit borta några år 😱

De snackade redan när spelet kom ut att planen är att ha ca 100 operators. Så de har kommit en bit på vägen!

signatur

Halo kompis!

Medlem

Totalt sabbat med alldeles för mycket operatörer och banor. De hade verkligen något i början men sen vart det bara en salig röra med alla gadgets.

Riktigt kul spel, även om jag till största delen kör med de typ första 10 operatörerna. Dock brukar de bli bannade i rankat så då får man testa lite nytt.
Ska bli spännande att se vad de hittar på!

signatur

Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv

Medlem

Ett spel man plöjde ner många timmar i.
Sen la jag det på hyllan i ett par år och upptäckte att spelet blivit en fortnite kopia med massa glada färger och då insåg jag att spelet inte var detsamma längre och har inte rört sen dess.

Synd för jag älskade verkligen det de första 6 åren.

signatur

What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?

Medlem

Det har blivit för mycket ändringar i spelet. Man kan inte se igenom skjuthål. Banorna har ändrats för det är 500 operatörer. Spelet är kul men det behövs en omstart på nåt sätt. Undrar hur de kmr tackla det med seige X. Antar det blir grafikuppdatering oså bara?

Medlem

Det får gärna vara en omstart på siege med lika få operatörer som vid den starten.

Medlem

Dom är nog lite fast, många som mig vill inte komma tillbaka förrän dom har clean slate med mer realistisk gameplay som det var i början, med mindre super hero hjältar osv, men samtidigt så blir nog nuvarande hardcore massan upprörd ifall dom tappar alla sina MTX dom köpt osv. Förstår varför det inte är Siege 2, men samtidigt så skulle nog bara Siege 2 vara intressant för mig som gillade spelet tidigt men vart less på all bloat.

Det får man hoppas det inte är, det är urtrist på alla sätt och vis och är nog det mest förlegade spelet jag vet, precis som mina åsikter

signatur
Medlem

Implementera ett satans singelplayer läge med riktiga AI medhjälpare likt spelet (Ready or Not) så vi som inte gillar multiplayer kan få njuta av detta lir. Tack på förhand era baguetter...

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

1
Skriv svar