Tema tangentbord

Josef Fares till Ubisoft: Gör ett Splinter Cell med co-op

Medlem
Skrivet av Lecarde:

Om jag minns It takes two korrekt så switchar det sömlöst mellan full screen och split screen?

Jag har inte spelat det men det låter toppen om det funkar så!

Medlem

Inte lirat så många Splinter-Cell men tyckte Blacklist var ett sjukt kul spel

Medlem

Tänkte senast förra veckan på Splinter Cell, jag och min vän disskutera hur kul det skulle vara att köra det coop, precis som i Chaos Theory när man var tonåring. Josef ljuger inte, det här skulle vara något riktigt bra för Ubi. Och dom skulle verkligen behöva lite plus-poäng just nu.

Medlem

Jag kommer aldrig förlåta Ubi för att de la ner Splinters Cell VR , efter att de hade anställt locomotion-fu mästaren nimsony.

Ska EA-Fares säga till Ubisoft hur de ska göra?

signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Nog för att det var jävla kul med coop spel när jag var i tonåren och hade vänner över dagligen men jag har 0% coopspelande idag. Hade snarare önskat att Fares spel gick att spela som singelplayer också.

Medlem

Tror Fares egentligen vill se sina egna spel i en mindre tramsig utklädnad plus att han är ett fan av Splinter cell från back in the day och har det att tacka för spelmekanik han kunnat kopiera rakt av. lol.. Ne men det är väl en bra ide

Medlem

Alternativ för coop JA, men personligen vill jag att det i första hand ska vara ett singleplayer-spel. Lite off-topic så sa han även att EA får säga vad de vill, men att Hazelight aldrig kommer att göra ett live-service-spel. Very well said!

signatur

Nothing is Power without Control

Medlem
Skrivet av UntouchableFart:

Jag spelade coop med en kompis (splitscreen) i Splinter Cell, Chaos Theory och Double Agent. Bland de roligaste jag haft i ett spel och skulle gärna välkomna något liknande i nästa Splinter Cell. Men ja spelet får gärna ha SP också för den delen

Precis, vill minnas att det var lika i Rainbow 6:Raven-shield på första Xbox och jag och min kompis hade sjukt kul i det i terrorist hunt bland annat

signatur

Nothing is Power without Control

Medlem

Mer SP och mer SP-Coop till folket!

Medlem

Coop i all ära men delad skärm nej tack.

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av PressToWin51:

Jag vill se Josef Fares göra ett SP utan split screen.

Det har han ju redan gjort och det blev en stor succé.. Brothers a tale of two sons.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Inte svårare än att spelare 2 blir datorstyrd när man kör själv, det borde gå att få till bra AI 2025 kan man tycka....

Men då är det ju möjlighet till co-op, inte obligatorisk

Medlem

Jag önskar att den där Josef kunde inse att det finns dem av oss som inte vill spela coop och bara vill njuta av ett singelplayer spel helt själv. Börjar tro att han är en riktig rasist mot oss introverta

12
Skriv svar