Tema tangentbord

Paradox köper strategiutvecklaren Haemimont Games

Robot
Paradox köper strategiutvecklaren Haemimont Games

Skaparna av Surviving Mars, flera Tropico-spel och Jagged Alliance 3.

#Haemimont-games, #Paradox

Medlem

Intressant uppköp, gillar Paradox.

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

The First Templar, där har vi ett riktigt toppenlir!

Medlem

Jag som just nämnde Jagged Alliance i en annan tråd, lustigt...

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Känns ju lite tveksamt med tanke på vad som hände efter dom köpte Harebrained Schemes. Varför köpa studios när dom inte vill stödja dom?

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Känns ju lite tveksamt med tanke på vad som hände efter dom köpte Harebrained Schemes. Varför köpa studios när dom inte vill stödja dom?

De vill nog stödja studios där spelen går bra, tror du inte?

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jag som just nämnde Jagged Alliance i en annan tråd, lustigt...

Half Life 3 confirmed!

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Bådar inte så gott för Tropico serien som redan led av att mycket låses bakom DLCs. Paradox är ju kända för att låsa rätt mycket bakom DLC-väggen. Nåja... hoppas det inte blir värre.

Medlem
Skrivet av Dergo218:

Bådar inte så gott för Tropico serien som redan led av att mycket låses bakom DLCs. Paradox är ju kända för att låsa rätt mycket bakom DLC-väggen. Nåja... hoppas det inte blir värre.

Det är utgivaren Kalypso som äger rättigheterna till Tropico så Paradox kommer inte ha något att göra med Tropico.

Medlem

Har inte Paradox redan haft fingrarna i Surviving Mars? Har för mig att spelet fick ett DLC som hade sönder en hel del och att kommentarer nämnde att det skett pga/efter Paradox?

Skrivet av zednet:

Har inte Paradox redan haft fingrarna i Surviving Mars? Har för mig att spelet fick ett DLC som hade sönder en hel del och att kommentarer nämnde att det skett pga/efter Paradox?

Paradox var utgivaren

signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem

hoppas det blir bra. Haemimont gör ritikgt bra spel

Medlem
Skrivet av omgponies:

Det är utgivaren Kalypso som äger rättigheterna till Tropico så Paradox kommer inte ha något att göra med Tropico.

Ah okej, tack för förtydligandet

1
Skriv svar