Säsong 2 av The Last of Us får humor – tack vare Schitt's Creek-skådis

Robot
Säsong 2 av The Last of Us får humor – tack vare Schitt's Creek-skådis

"Mörk humor", tillägger Catherine O'Hara.

#hbo, #the-last-of-us

Medlem

För mig är hon nog mer känd från Ensam hemma, men men.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Nioreh:

Och Beetlejuice!

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Skrivet av Mikael Berg:

Självklart tänker man på dessa när man nämner Catherine O'Hara!

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Hon är helt suverän i Schitts Creek

Medlem

Last of us har humor med Ellie i spelen. Men de tog bort det i säsong ett för hon som spelar Ellie har inte förmågan att förmedla humor. Verkar bara bli sämre och sämre och de går mer och mer ifrån spelen. Om de ville göra något nytt kunde de lika gärna följt andra människor i samma Universum. Inte ändra på de som redan hade sin personlighet i spelen. Tycker serien är 4 av 10 i betyg. Första spelet är 9 av 10 och tvåan är 5 av 10.

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Jag tänker mer på A Mighty Wind

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Last of us har humor med Ellie i spelen. Men de tog bort det i säsong ett för hon som spelar Ellie har inte förmågan att förmedla humor. Verkar bara bli sämre och sämre och de går mer och mer ifrån spelen. Om de ville göra något nytt kunde de lika gärna följt andra människor i samma Universum. Inte ändra på de som redan hade sin personlighet i spelen. Tycker serien är 4 av 10 i betyg. Första spelet är 9 av 10 och tvåan är 5 av 10.

Ummm...det är väl hon som är med i Critical Roll som gör Ellies röst? Hon är förbannat kul där åtminstone

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Redaktör
Ponny

Jag tycker hon är briljant.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Det är ju Kevins morsa aka hon som glömde sitt barn 2 jular i rad.

signatur

What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?

Medlem
Skrivet av Ankh:

Ummm...det är väl hon som är med i Critical Roll som gör Ellies röst? Hon är förbannat kul där åtminstone

Goblin syftar på Bella Ramsay som spelar Ellie i serien. Du snackar om Ashley Johnson.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Goblin syftar på Bella Ramsay som spelar Ellie i serien. Du snackar om Ashley Johnson.

Ahh jag missförstod. Förövrigt är det kul att Ashley fick spela Ellies mamma i serien

signatur

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Var inte hela poängen med att hennes bok som hon läser från inte är så kul i början men är något han även börjar gilla till slut?
Dvs, det är ett sätt att visa på att han börjar se henne som sin dotter..

(inte spelat 2an än)

1
Skriv svar