236 vapen ska bli 64 – rösta fram dina favoriter!
Big Bertha FTW!
Ljudet är så vackert att jag nästan fäller en tår.
Helt sjukt att det inte är någon som gjort Total Annihilation 2, alternativt en remake.
Grafiken håller nästan än idag, mest AIn som är katastrof.
Jag brukade skjuta sönder halva AIns bas där de hade byggt så klantigt att de inte kunde tömma sina fabriker. Och när de hamnade på andra sidan ett vattendrag ska vi inte ens tala om. Fullsmetat på stranden. Men roligare för gamla Bettan att övningsskjuta på.
Argh, när jag såg Crossbow från Half-life 2 så insåg jag att jag glömde nominera Ellie's pilbåge. Men det gör mindre, kom man inte att tänka på det så hade det inte vunnit. Misstänker att God of War kommer ha två kandidater som kommer långt 🙂
Om de två inte sätts mot varann då, har en känsla att det är så det kan bli. Två vapen som borde kunna gå långt annars
Mass effect vapnen, Halo har liksom 10 vapen i listan men inte ett enda Mass effect vapen?
Giant killer robot från Civ 6?
Jag är tydligen i helt fel generation, alla listor domineras av Playstation spel år efter år.
Nominerade du några av dessa vapen i nomineringstråden då?
Alla nomineringar jag såg när jag kollade där fanns då med i omröstningen.
https://www.fz.se/forum/trad/461723-spelvarldens-basta-vapen-...
Nominerade du några av dessa vapen i nomineringstråden då?
Alla nomineringar jag såg när jag kollade där fanns då med i omröstningen.
https://www.fz.se/forum/trad/461723-spelvarldens-basta-vapen-...
Missade helt den tråden, men det bekräftar väl min tes om dominansen, jag är för gammal för FZ helt enkelt.
Mass effect vapnen, Halo har liksom 10 vapen i listan men inte ett enda Mass effect vapen?
Giant killer robot från Civ 6?
Jag är tydligen i helt fel generation, alla listor domineras av Playstation spel år efter år.
Halo ett playstationspel? Tycker det brukar vara rätt blandat på listorna men upplever ofta att stödet för pc och Nintendo är starkt på detta forum
Det fanns många gamla kära namn här. Vissa fick en röst vissa inte. F-P som fullspäckat för mig med vapen jag gillar. Trots detta var mina favoriter i den kategorin solklar. Burning Cat, Cat Silencer och Piss. Och jag kunde varenda ljudeffekt kopplat till dom direkt när jag läste dom.