Spelhelgen är här – alla ska spela!

Robot
Spelhelgen är här – alla ska spela!
Medlem
Medlem

I helgen blir det analogt, Tainted Grail - The Fall of Avalon, kapitell 9 skall påbörjas.

Kommer nog även avsluta Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes då jag bara har sista striden kvar

Medlem

Fortsätter min resa genom Zonen i Stalker 2

Megadelux

Tomas, jag har just skaffat mig en Warthog Hotas upp ifrån min Logitech X52.

Kan du rekomendera någon bra instegsmodell för roderpedaler som inte är Logitech/Trustmaster i plast? Men ändå inte kostar skjortan. Har kollat lite på winwing och sånt, men vad jag ser finns inga svenska ÅF och då ramlar det upp över 3k med frakt.

Alternativet är ju begagnatmarknaden. Men tar gärna emot tips.

Medlem

Blir att låta min Titan X SLI dator jobba lite. Kör Crysis just nu, ska köra genom hela serien från början till slut (ej remasters).

Medlem

Hoppas forska klart alla juldelar i Satisfactory innan "20dag Knut" 😬

Medlem

Det blir The Last of Us part 1 och Eiyuden Chronicle. Kanske lite Metroid Dread också

Medlem

Själv blir det att dö i Tarkov,, & lite Manor Lords för att lugna nerverna

Medlem
Skrivet av Gummii:

Själv blir det att dö i Tarkov,, & lite Manor Lords för att lugna nerverna

Tarkov, Tarkov, Tarkov... jag hatar dig... ändå är jag level 28 sedan wipen )))))

signatur

Halo kompis!

Medlem

Tänkte börja med God of war Ragnarök efter att ha blivit färdig med GoW 2018 igår. Gäller PC.

signatur

-:Observe the masses and do the opposite:-

Började äntligen spela Black Myth: Wukong så det blir att rotera mellan det(på PS5), Kingdom Come: Deliverance(på Series X) och troligen Cassette Beasts(på Switch), denna helg.

Medlem

Fortsätter nog med Starfield i snöstormen som ska slå mot Gotland. Förutsatt att jag kommer hem förstås, sitter på flygplatsen nu.

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Ska fortsätta urinera på folk och sparka kycklingar i Postal 4

Stardew Valley weekend: Part IV
Är inne på hösten, år 2. Har nått ett stadie nu där odla vanliga grödor och annat sketjobb börjar bli mindre och mindre relevant, eftersom jag fått igång Pengamaskinen med stort P! Jag talar givetvis om...

TRYFFELGRISARNA DAM DAM !!

De här fula svinen är tamejfan helt makalösa. Varje dag nöffar de fram asvärdefulla tryfflar som säljer för multum! Helt enkelt grisbra! Sen har jag fått igång växthuset, vilket så småningom ska bli en ancient wine fabrik... Så, ja, det går bra nu.

Tittade in i Elliots stuga på stranden. Hittade en bok... Med helt tomma sidor. Jävla pretentiösa, härliga lirare, det där! Bygger ut huset med så min farmer Seba kan gifta sig snart, blir nog Haley eller Abby, den här gången. Haley är inte riktigt lika dum i huvudet och brattig längre vilket är ett plus, cutscenen med Abby i regnet med instrumenten var också mysig! Jaop, dags att bygga en jävla massa vintunnor och klappa gris. Höpp!

Medlem

Jag kommer spela Arma Reforger med brorsan, och varva med lite Tiny Glade emellanåt

Nån som vet om det blir nå gött FragZone Fredag snart igen??

OnT: Blir inte så mycket spela i helgen men göra färdigt spelet till spelsylten!

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

tsm
Medlem

Mario & Sonic Olympic 2020, Age of mythology och Pokemon Scarlet

Medlem
Medlem

Jobbar vidare med min platinum run i Bloodborne. \o/

signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Har fastnat i rejält i Warhammer 40k: Darktide!

Medlem

Returnal.. skämms så dålig han är

signatur

Allätare

Medlem

Warhammer 40k Rogue Trader, genomspelning nr 3

PoE2 stjäl varenda lediga timme just nu.

Medlem

Bister Gryning och Witcher 3.

Medlem

Final Fantasy VII Rebirth

Fragtjuv

Spelar igenom As dusk falls igen, inte mycket gameplay men en bra story är det i alla fall.

Sen ska jag ta tag i Ratchet & Clank Rift Apart för första gången.

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem

Spelar mycket Chops Rocket Shop nu. Missade helt när det kommer. Men för några dagar sedan så har jag hunnit med att spela rätt mycket och tittat på en hög youtube klipp när folk spelar spelet!

Medlem

Svingar runt som Spider man på PC och utvecklar spel på Mobilen på Game Dev Tycoon. Båda riktigt trevliga!

1
Skriv svar