Årets spel 2025 blir...
FZ-redaktionen dammar av spåkulan. Släpps GTA VI i år eller ej? Teorierna går isär.
Blir förvånad om GTA VI släpps iår.
These are dark times there's no denying. The world has perhaps faced no greater threat than it does today. But I say this to our citizenry. We ever your servants, will continue to defend your liberty and repel the forces that seek to take it from you. Your ministry, remains, strong.
Personlig lista:
1. Hollow Knight: Silksong (om det någonsin släpps)
2. Elden Ring Nightreign
3. Judas
Mer troliga listan:
1. GTA VI (om det släpps i år)
2. Något Switch 2 spel - Metroid Prime 4/Mario/DK/Zelda
3. Death Stranding 2: On the Beach
Men släpper Valve något som @Devan skriver(Half-Life 3), så är det bara stryka allt och ge dom vinsten.
Eller så kanske det dyker upp något annat nytt som är icke-Valve vi inte vet om ännu och golvar oss.
The more I practice, the luckier I get.
1. GTA VI
2. Eriksholm
3. Split Fiction
1. Half-life 3
HL3 eller GTA 6 (PC) hade dock varit en trevlig överraskning.
1. Half Life 3
Varför är det så många som sniffar åt HL3 hållet på sistone? Allt man läser online verkar inte vara skämt längre.
1. GTA VI
2. Split Fiction
3. Kingdom Come Deliverance 2
Slänger in en fjärde också.
4. Mafia - The Old Country
Det enda som kan rubba detta för mig är nog om Hello Games släpper Light No Fire 2025. Vilket jag tvivlar men man kan alltid hoppas.
>>> 5800x - 6650 XT (i väntan på 8800 XT) @ 1440p, 32GB 3600mhz, 2 TB M.2, 1TB SSD <<<
Varför är det så många som sniffar åt HL3 hållet på sistone? Allt man läser online verkar inte vara skämt längre.
På grund av denna https://www.fz.se/nyhet/299450-g-man-skadisen-fran-half-life-...
Vad jag personligen tror är att Index 2 släpps i september och HL3 släpps samtidigt.
GTA VI har ju skaplig chans att hamna i topp, men risken att det försenas gör att jag (och andra) inte tog med det. Men! Tänk om både det och Half-Life 3 landar i år – då blir det hård kamp om förstaplatsen!
Slänger in Super Mario Galaxy 3 i den brasan!
En Bamseponny av folket
1. Half Life 3
2. Knights of the Old Republic Remastered
3. Exodus
Personlig lista. Tror bara HL3 har chansen att verkligen bli årets spel om det ens utvecklas just nu. Men man får drömma. Exodus har en bra chans att släppas, men mindre bra chans att uppskattas av den stora massan.
GTA VI har ju skaplig chans att hamna i topp, men risken att det försenas gör att jag (och andra) inte tog med det. Men! Tänk om både det och Half-Life 3 landar i år – då blir det hård kamp om förstaplatsen!
Slänger in Super Mario Galaxy 3 i den brasan!
Ledsen Fredda, men det är inte ens i samma liga som Half-Life 3 eller GTA VI. ;P
The more I practice, the luckier I get.