Shadow of the Colossus-filmen ("Va, vilken..?") lever

Robot
Shadow of the Colossus-filmen ("Va, vilken..?") lever

Jag har väntat med andäktig vördnad varje dag, sedan jag skrev den där nyheten. Ibland har jag t om vaknat mitt i natten och utropat "UEDA-SAAAAN" innan jag snabbt somnat om igen. Äntligen! Bara nu inte Uwe Boll tar över regin.

Medlem

Djupt kränkt åt den här idén.
Uedas alster är perfekta och omöjliga att översätta i ett annat medium, men det ska alltid finnas industrivampyrer som vill roffa åt sig från någon annans konst antar jag.

signatur

"adventurers always go left"

Medlem

Såå...

"Nu har vi sparat ihop tillräckligt med veckopeng för att kunna köpa en begagnad super-8 kamera. Och våra mammor har lovat att spela flera karaktärer gratis, men iförda olika peruker så det inte syns att det är dom. Det här kommer att bli grymt!"

Medlem

Hoppas Dwayne Johnson får huvudrollen.

Medlem

Beroende på utförande är jag för det. Får jag höra om någon Hollywood-behandling borde den brottklassificeras.

signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Lite OT, men är det något som har sett Reign over me? Det är en film från 2007 med Adam Sandler. Och innan du reagerar på hans namn, det är inte en komedi utan handlar om en man vars familj dog under elfte-september-attacken. Han spelar Shadow of the Colossus som ett slags terapi (eller brist på det) för där kan han ialla fall försöka få tag på den som försvann. Fin film men mörk.

Jag köpte spelet till Ps2 efter det men spelade aldrig färdigt. Köpte det igen till Ps5 i höstas.

signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

1
Skriv svar