Fans tror att Renegade/Paragon-systemet återvänder i Mass Effect 5
Haha men snälla. Om mina argument var så känslosamma och jag var så ostabil som du säger så skulle det var jättelätt för dig att snacka omkull mig. Istället så skriver du massa skitsnack om discussionsunderlag när du haft en hel tråd och visste exakt vad du hade att göra med innan du gav dig in i diskussionen.
Patetiskt...
Efter att ha återvänt och granskat flera av dina svar i tråden, i hopp om att finna något mer substantiellt att bemöta, visade det sig dessvärre vara samma typ av känslomässigt laddade argumentation – inte minst det du precis svarade. Din reaktion framstår som om du tar detta personligt, och det är till syvende meningslöst att fortsätta en diskussion med någon som tydligt inte verkar intresserad av att betrakta frågan ur flera perspektiv.
"[...] Så skulle det vara jättelätt för dig att snacka omkull mig." Detta utdrag från ovan citat sammanfattar hela poängen: det handlar inte om att vinna något (att snacka omkull), för det här är inte en debatt. Det är en diskussionstråd där förhoppningen är att alla inblandade ska kunna lämna den med en bättre förståelse och, på något sätt, en känsla av personlig utveckling.
R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >
G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >
B < R5 5600 | 16GB 3200 MT/s | RTX 2060 >
Efter att ha återvänt och granskat flera av dina svar i tråden, i hopp om att finna något mer substantiellt att bemöta, visade det sig dessvärre vara samma typ av känslomässigt laddade argumentation. Din reaktion framstår som om du tar detta personligt, och det känns därför meningslöst att fortsätta en diskussion med någon som tydligt inte verkar intresserad av att betrakta frågan ur flera perspektiv.
Men lägg ner, gått tillbaka och granskat tråden? Läste du inget som skrevs innan du skrev ditt första inlägg? Du citerade mig med ditt första inlägg och försöker få mig att framstå som ett känslomässigt vrak. Varför skrev du ens från början om du inte vill diskutera med en "Instabil" person?
Sluta anta min personliga investering i ämnet, jag har varit glasklar från början. Man behöver inte vara insatt i något ämne för att ha en åsikt om det. Jag pratar inte om personen i fråga har objektivt rätt eller fel.
Helt galet att jag ens har den är diskussionen med en testpilot på FZ. Om du testar en produkt och sen skriver om den produkten som jag sen läser, får inte jag ha en åsikt om det då utifrån din text? Eller ska jag lita blint på allt du skrivit och köpa den för att sen bilda min åsikt om det?
"[...] Så skulle det vara jättelätt för dig att snacka omkull mig." Detta utdrag från ovan citat sammanfattar hela poängen: det handlar inte om att vinna något (att snacka omkull), för det här är inte en debatt. Det är en diskussionstråd där förhoppningen är att alla inblandade ska kunna lämna den med en bättre förståelse och, på något sätt, en känsla av personlig utveckling.
Debatt, diskussion, kalla det vad du vill, jag anser att man inte behöver spela ett spel för att ha en negativ eller positiv åsikt om det. Du anser att uttala sig utan förkunskap eller djupare förståelse är riskabelt. Varför då? Det är människors subjektiva åsikt vi pratar om här. Räcker det att jag läser en recension, får jag ha en åsikt nu?
Du säger att det är en diskussionstråd men du är inte villig att diskutera, istället springer du iväg och skyller på att jag inte vill diskutera och är känslomässigt instabil. Om förhoppningen att alla inblandade ska kunna lämna den med en bättre förståelse, varför fortsätter du slingra dig undan? Du anser att du har rätt men du gör inget för att övertyga mig.
Man hör ju att det är människor som inte ens spelat Veilguard som yttrar sig... För mig var det årets spel 2024 helt klart!
haha, jat utgår ifrån att du skämtar.
Nej men, dålig story, inge val i spelet som har NÅGON betydelse, en story som är svagar än något jag spelat på länge, karaktärs byggande av lägsta grad, companions som är riktigt riktigt b skrivna.
Spela spel är kul ibland.