Playstation Plus laddar med tre nya spel i januari
3 bra spel , Enligt mig är Suicide squad jätte underskattat spel visst det var väldigt trasigt osv vid release men nu är det mycket bättre. Jag köpte för 3 veckor sen Suicide squad deluxe version på XBOX för endast 64 kr.
Ni borde ge Suicide squad en chans för jag tycker faktiskt det är kul
PEACE✌️
Det har varit så nära att jag har köpt The Stanley Parable på Steam vid flera tillfällen, men jag har aldrig kommit till skott.
Kul att Sony löser det problemet åt mig.
Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.
Om man vill spela Suicide squad för storyns skull, går det att spela som ett SP spel där man går från uppdrag till uppdrag och får hela storyn? Eller måste man grinda för att klara senare uppdrag?
Tycker storyn känns lite rolig, men tänker inte lägga ner nån direkt effort i det hela.
Videomupp
Om man vill spela Suicide squad för storyns skull, går det att spela som ett SP spel där man går från uppdrag till uppdrag och får hela storyn? Eller måste man grinda för att klara senare uppdrag?
Tycker storyn känns lite rolig, men tänker inte lägga ner nån direkt effort i det hela.
ja det går det att göra
Har nu testat Suicide Squad och jag avinstallerade fort. Orsaken är styrningen. Hur kan man släppa ett spel där man både springer runt på marken och flyger och inte ha med inverterade val för båda? När jag kör fps så har jag inte inverterat y-axeln men när jag flyger har jag det. Här måste jag välja att ha "fel" på en av dem. Nej tack.