Playstation Plus laddar med tre nya spel i januari

Robot
Playstation Plus laddar med tre nya spel i januari

Racing, parabler och utskälld live service.

#Playstation-plus, #nyhetstips

Medlem

3 bra spel , Enligt mig är Suicide squad jätte underskattat spel visst det var väldigt trasigt osv vid release men nu är det mycket bättre. Jag köpte för 3 veckor sen Suicide squad deluxe version på XBOX för endast 64 kr.

Ni borde ge Suicide squad en chans för jag tycker faktiskt det är kul

signatur

PEACE✌️

Medlem

Jag och min make ska absolut testa Suicide Squad. Coop ftw

Medlem

Stanley! 😄👍

Medlem

blir att prova Suicide Squad, verkar inte så dåligt som alla säger att det är. ser ut some ett 6/10 spel.

Medlem

Det har varit så nära att jag har köpt The Stanley Parable på Steam vid flera tillfällen, men jag har aldrig kommit till skott.

Kul att Sony löser det problemet åt mig.

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Redaktör
Ponny

Jaha, där fick jag för att jag köpte Suicide Squad på rea. 😅

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Nu måste jag faktiskt testa Suicide Squad. Hoppas det inte är så tråkigt som det ser ut, för jag älskar Arkham-spelen.

Medlem

Stanley Parable har legat i min wishlist länge.

Hot Pursuit vill jag minnas som kanske det bästa NFS-spelet jag provat så det kanske blir ett återbesök.

Medlem

Om man vill spela Suicide squad för storyns skull, går det att spela som ett SP spel där man går från uppdrag till uppdrag och får hela storyn? Eller måste man grinda för att klara senare uppdrag?

Tycker storyn känns lite rolig, men tänker inte lägga ner nån direkt effort i det hela.

signatur

Videomupp

Medlem
Medlem
Skrivet av WildThing:

Om man vill spela Suicide squad för storyns skull, går det att spela som ett SP spel där man går från uppdrag till uppdrag och får hela storyn? Eller måste man grinda för att klara senare uppdrag?

Tycker storyn känns lite rolig, men tänker inte lägga ner nån direkt effort i det hela.

ja det går det att göra

Har spelat Stanley Parable en bra stund nu och jäklar vad kul det är! Vet inte hur eller varför jag missat spelet tidigare. Bra start på årets PS+ i mitt tycke.

signatur

00:00:02:42

Medlem

Har nu testat Suicide Squad och jag avinstallerade fort. Orsaken är styrningen. Hur kan man släppa ett spel där man både springer runt på marken och flyger och inte ha med inverterade val för båda? När jag kör fps så har jag inte inverterat y-axeln men när jag flyger har jag det. Här måste jag välja att ha "fel" på en av dem. Nej tack.

1
Skriv svar