Diskutera – Din bästa julklapp

Robot
Diskutera – Din bästa julklapp

Oavsett om det handlar om att ge eller få: vilken blev årets julklapp för dig?

#diskutera

Medlem

Fick presentkort på NetOnNet och strumpor!
Strumpor behöver man alltid, så det ser jag som den bästa julklappen i år

Medlem

Jag är så gammal att min bästa julklapp var ett par kängor från min fru. Hon visste att det hade gått hål i de gamla och köpte ett par nya.

signatur

Heja Blåvitt

Medlem

Kallingar. Nu slipper man tvätta i helgen!

Medlem

Det var en svår fråga… hunden blev väldigt väldigt glad för sin leksak så det får får väl bli den 🤓

Medlem

Tubi fettpump. Fint de, sant de.

Medlem

Astro Bot köpte jag och frugan till oss själva

Medlem
Skrivet av Vargaskri:

Tubi fettpump. Fint de, sant de.

Var tvungen att kolla upp vad det var för något först. Om man kollar på google image är det alltså en penispump.

Medlem

Fick allt jag önskade mig, lugn och ro samt friska barn 🙂

signatur

Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.

Medlem

Strumpor var utan tvekan det finaste jag fick.

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Var tvungen att kolla upp vad det var för något först. Om man kollar på google image är det alltså en penispump.

Hahaha, Google kan han.

https://smorjteknik.se/wp-content/uploads/2022/04/TUBI3.jpg

För å fetta diverse lager osv 😂😂

Medlem

Sitter här med varma fötter tack vare nya yllestrumpor!

Medlem

Whisky!

signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

Musmatta med bilder på barnen Utöver det så har jag varit en givare av julklappar, inte en mottagare.

Medlem

Köpte en lång hdmi kabel och nätverkskabel till mig själv. så nu står xboxen vid pcn, usb hubben inkopplad. Tar runt 20 sekunder att ändra xboxen till tvn då man vill se en serie och äta, bara att ändra kabeln som går in i xboxen, till den längre. samna kabel ska användas för att köra pc till tvn.
Så kör just nu black ops 6 med mus och tangentbord i 120hz och har enormt kul. trevligt att köra sina xbox spel som tillåter 120hz med mus och kontroll på bildskärmen. Detta är dock off topic, men kört en massa papp i brevinkastet och tejpat för, sant en tjock gardin mellan ytterdörren och innerdörren så alla ljud från trapphuset är så mycket lägre och mildare. hoppas att alla här har haft en lika bra jul/dagar. God jul i efterhand alla! 😁

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Fick en tidig julklapp då jag gick på Dorsins revy på Scala. Sen fick jag en god flaska whiskey också, den var trevlig.

Medlem

Honan drog hem Elgigantens vinst på stream här om dagen så det blev en ny gamingpc för min del!!

Medlem

Fick nog en top 3 present i år för min del. Biljetter till Gabriel Iglesias, fortfarande inte sett han live

Systersonen vart riktigt glad också, han fick en uppblåsbar boxningssäck. Som vi alla sjäkvklart behövde banka på. Roligaste var att försöka knocka personen på andra sidan säcken

Medlem

Till min stora förvåning så fick jag ett par nya hörlurar av min fru. Bowers & Wilkins PX7 s2e, om man ska vara exakt.

SH
Medlem

Ett par Clarks Originals Dessert Boots i brun mocka. Har haft ett par likadana i 10 år men sulan är slut på dem och de kan inte sulas om.

KoP
Medlem
Medlem

Ronny och Ragge live i Gävle i augusti nästa år.

Medlem

Fick ett par enorma lurviga, fodrade "björnfots" tofflor av syrrans yngsta lilla tös. Med klor och allt.
Mycket nöjd.

Medlem

Köpte Astro bot till min son. Lite bonus eftersom jag även vill spela det själv 🤣

Har dock inte dragit igång ännu, låter han spela först.

Medlem

En vetekudde och en elektrisk värmefilt, precis vad en gengångare som jag behöver i vinterkylan!

signatur

"adventurers always go left"

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Ronny och Ragge live i Gävle i augusti nästa år.

hon utstrålade värme och var av ett kön :D.

Skrivet av RallarFrasse:

Fick ett par enorma lurviga, fodrade "björnfots" tofflor av syrrans yngsta lilla tös. Med klor och allt.
Mycket nöjd.

Enormt sött

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Hmm.
Gissar att bästa "julklappen" var att jag slapp bry mig om skiten.
Och att jag fick vara ifred.
Nackdelen var möjligen att hela tisdagen gick åt till att städa lägenheten istället för att koppla av.

Medlem

Fick en stekpanna i gjutjärn 😊

Medlem

Ny handkontroll till PS5.
L1 och R1 började trilskas samt att batteriet började bli kasst.
Hade det inte varit för knapparna hade jag bara köpt nytt batteri.
Men efter noga inspektion inne i kontrollen kunde jag inte begripa vad som fick knapparna att bråka så då blev det ny kontroll istället.

Medlem
Skrivet av YmerXE:

hon utstrålade värme och var av ett kön :D.

Rätt kön går väl texten? 😂

12
Skriv svar