Diskutera – Din bästa julklapp
Oavsett om det handlar om att ge eller få: vilken blev årets julklapp för dig?
Tubi fettpump. Fint de, sant de.
Var tvungen att kolla upp vad det var för något först. Om man kollar på google image är det alltså en penispump.
Var tvungen att kolla upp vad det var för något först. Om man kollar på google image är det alltså en penispump.
Hahaha, Google kan han.
https://smorjteknik.se/wp-content/uploads/2022/04/TUBI3.jpg
För å fetta diverse lager osv 😂😂
Köpte en lång hdmi kabel och nätverkskabel till mig själv. så nu står xboxen vid pcn, usb hubben inkopplad. Tar runt 20 sekunder att ändra xboxen till tvn då man vill se en serie och äta, bara att ändra kabeln som går in i xboxen, till den längre. samna kabel ska användas för att köra pc till tvn.
Så kör just nu black ops 6 med mus och tangentbord i 120hz och har enormt kul. trevligt att köra sina xbox spel som tillåter 120hz med mus och kontroll på bildskärmen. Detta är dock off topic, men kört en massa papp i brevinkastet och tejpat för, sant en tjock gardin mellan ytterdörren och innerdörren så alla ljud från trapphuset är så mycket lägre och mildare. hoppas att alla här har haft en lika bra jul/dagar. God jul i efterhand alla! 😁
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
Fick nog en top 3 present i år för min del. Biljetter till Gabriel Iglesias, fortfarande inte sett han live
Systersonen vart riktigt glad också, han fick en uppblåsbar boxningssäck. Som vi alla sjäkvklart behövde banka på. Roligaste var att försöka knocka personen på andra sidan säcken
Ronny och Ragge live i Gävle i augusti nästa år.
hon utstrålade värme och var av ett kön :D.
Fick ett par enorma lurviga, fodrade "björnfots" tofflor av syrrans yngsta lilla tös. Med klor och allt.
Mycket nöjd.
Enormt sött
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
Ny handkontroll till PS5.
L1 och R1 började trilskas samt att batteriet började bli kasst.
Hade det inte varit för knapparna hade jag bara köpt nytt batteri.
Men efter noga inspektion inne i kontrollen kunde jag inte begripa vad som fick knapparna att bråka så då blev det ny kontroll istället.
hon utstrålade värme och var av ett kön :D.
Rätt kön går väl texten? 😂