Indiana Jones-väntan på PS5 – först ska man säkra en "grym Xbox-upplevelse"
Jag har iaf sjukt trevligt med Dr Jones på Xbox X!
Samma här!
Av det som jag hittills lirat så är jag långt ifrån imponerad men sedan så är jag inget riktigt fan av Indiana Jones heller, har endast kollat på typ The Last Crusade där för ca 20 år sedan.
Jag lär nog inte återvända till the Great Circle.
Troy Baker gör dock ett schysst jobb som Indy, det är väl det enda positiva jag har att säga om spelet.
När ska Sony släppa titlar till Xbox är ju nästa fråga.
Kommer nog aldrig hända, tyvärr.
Spelet flyter på utmärkt på min Series X. Lent som sirap och en fröjd att spela.
Grymt bra spel, snygg och roligt
Flyter på jättebra på mitt series X.
Men jag drabbas tyvärr av crasher var 30-45 minut, fler som fått det?
Första gången bara hakade spelet upp sig under inledningssekvensen och jag startade om spelet, men sen var 30-45 minut så bara slocknar hela konsolen utan förvarning.
Utan tvekan årets spel för min del! Fantastiskt på alla sätt och vis och kan inte vänta tills jag får sätta mig i soffan ikväll igen och styra runt indy på äventyr.
Hade jag vetat hur bra det är, men inte ägt ett Xbox, så hade jag köpt ett bara för att kunna spela. Precis som jag gör med Nintendo (Zelda) och ps (the last of us).
Och innan någon skriker ”pc-masterrace”, så äger jag tyvärr inte någon pc jag kan spela på (har bara en laptop) och har inte råd att köpa en just nu, även om jag gärna hade haft det då jag missat många riktigt intressanta spel i något år nu pga av det. Men som tur är så finns ju iaf indy på Xbox.
Grymt bra spel, snygg och roligt
Flyter på jättebra på mitt series X.
Men jag drabbas tyvärr av crasher var 30-45 minut, fler som fått det?
Första gången bara hakade spelet upp sig under inledningssekvensen och jag startade om spelet, men sen var 30-45 minut så bara slocknar hela konsolen utan förvarning.
Det låter som att konsolen blir för varm och stänger ner sig själv?
När ska Sony släppa titlar till Xbox är ju nästa fråga.
Kommer nog aldrig hända, tyvärr.
00:00:02:42
Utan tvekan årets spel för min del! Fantastiskt på alla sätt och vis och kan inte vänta tills jag får sätta mig i soffan ikväll igen och styra runt indy på äventyr.
Hade jag vetat hur bra det är, men inte ägt ett Xbox, så hade jag köpt ett bara för att kunna spela. Precis som jag gör med Nintendo (Zelda) och ps (the last of us).
Och innan någon skriker ”pc-masterrace”, så äger jag tyvärr inte någon pc jag kan spela på (har bara en laptop) och har inte råd att köpa en just nu, även om jag gärna hade haft det då jag missat många riktigt intressanta spel i något år nu pga av det. Men som tur är så finns ju iaf indy på Xbox.
Det är faktiskt ett av de första spelen på väldigt länge där jag får den där längtan att bara få komma hem å spela haha. Riktigt mysigt spel!
Det är faktiskt ett av de första spelen på väldigt länge där jag får den där längtan att bara få komma hem å spela haha. Riktigt mysigt spel!
Hah, kände samma sak! Det är då man vet att det är ett riktigt bra spel.
Jump in.