The Talos Principle: Reawakened är en remaster av originalspelet

Robot
The Talos Principle: Reawakened är en remaster av originalspelet

Med nya verktyg för pusselskapande och ett helt nytt kapitel.

#The-talos-principle

Testpilot

Känns lite onödigt? Spelade igenom ettan igen i år och tycker att det höll. Klart att det är trevligt med vackrare grafik men det ser fortfarande rätt bra ut enligt mig. Med det sagt, jag borde spela tvåan först!

Medlem

Sjukt onödigt. Varför liksom? Det funkade bra innan.
Och det kommer INTE bli så mycket bättre grafik där.

Hoppas ingen köper detta.

Edit: Jag hoppas verkligen inte Devolver tänker ta bort originalet när de släpper detta. Bli inte ett sådant företag tack.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Medhåll här, känns bara som dom vill släppa samma spel igen men till ett dyrare pris. Blir inget köp för egen del.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Sjukt onödigt. Varför liksom? Det funkade bra innan.
Och det kommer INTE bli så mycket bättre grafik där.

Hoppas ingen köper detta.

Edit: Jag hoppas verkligen inte Devolver tänker ta bort originalet när de släpper detta. Bli inte ett sådant företag tack.

Skrivet av Tiggaren:

Medhåll här, känns bara som dom vill släppa samma spel igen men till ett dyrare pris. Blir inget köp för egen del.

Samtidigt så ingår det det en extra dlc, kommentarspår från utvecklarna och verktyg för att bygga och dela egna pussel. Jag skulle gärna se en reducerat pris för nuvarande ägare

Medlem

Ett av de bästa pusselspelen som finns, kan mycket väl tänka mig att skaffa detta och köra igenom det ännu en gång

Medlem

Köpte we were here samlingen nu på rean och har haft riktigt kul med det, är detta spel i samma stil ungefär fast solo?

Medlem
Skrivet av itsnotme:

Samtidigt så ingår det det en extra dlc, kommentarspår från utvecklarna och verktyg för att bygga och dela egna pussel. Jag skulle gärna se en reducerat pris för nuvarande ägare

Ja då är det en annan femma. Får väl se hur det blir. Själv är jag sugen på att dra igenom VR-versionen
Nedsatt på Steam just nu så köper nog!
https://store.steampowered.com/app/552440/The_Talos_Principle...

Medlem

spelade genom ettan för första gången iår, o har tjatat hål i huvudet på kompisar om att dom borde testa det. Ser inte vad en remaster skulle ha för syfte. Gamla ser finfint ut!

1
Skriv svar