Suicide Squad blir ditt för 40 kronor

Medlem

Tack för ett gott skratt, en av mina favoritscener från the Office 😆 Kommer definitivt lägga den där gifen i min vapenarsenal.

Medlem

Var ytterst tveksam redan innan jag såg meningen som blev sista spiken i kistan: "Incorporates 3rd-party DRM: Denuvo Anti-Tamper". Tack men nej tack.

signatur

ASUS ROG Strix G15DK | Corsair Blackbeard 980 | Nintendo Switch | Xbox Series X/360 | C-64 |

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Betala mig 40kr, så kan vi prata om saken.

Så om någon betalar dig 40kr så köper du det för 40kr.

Jag vill nog inte spela om det är gratis.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

95% rea och kostar ändå trots allt 40 kr. Huga. 😅

Medlem

En påse skit är just en påse skit, oavsett vad den kostar

Medlem

Trist att den moderna publiken inte visade vilken fantastisk titel det här är.

Medlem
Skrivet av pazu:

Skulle aldrig någonsin få för mig att betala för ett spel som de hemska personerna på Sweet Baby Inc. haft att göra med.

Tönt.

Medlem

Inte ens om jag fick 800kr skulle jag testa det. Skräp

Medlem
Skrivet av rudeboystig:

Cooling

Medlem
Skrivet av Force:

Tror du missförstod kommentaren där.
Han menar att alla de spelen är skitbra spel, även om ett "woke företag" (vad fan de nu är) är involverat.
Problemet med Suicide Squad är att det är ett skitspel, det har inget med Sweet Baby Inc. att göra då dom vart involverade i många otroliga spel med.

Högst subjektivt, ogillade skarpt Spider-Man 2. Inte för att det skulle vara s k "woke" (spel får gärna ha hur mycket homosexuella, kvinnor, etc etc som helst, bryr mig inte), problemet är att jag helt enkelt tycker att väldigt mycket av det är dåligt skrivet med karaktärer jag inte var särskilt förtjust i, det här massor med sektioner jag inte gillar, gillade inte att Spindelmannen är mer Inspector Gadget än spindelman. Men det känns defintivt av att det är s k "woke", väldigt mycket fokus på att visa upp att karaktärer är HBTQ-personer, kvinna med framträdande roll (Hej MJ-sektioner som är spelets sämsta delar och jag tycker att hon är riktigt dåligt skriven), transflaggor tydligt mitt i skärm (inte ett problem på något vis, men det är ju rimligt att kalla det för ett "woke" beslut även om termen låter korkad i en svensk mening). Återigen - inte ett problem i sak (uppdraget där Miles hjälper en snubbe med att överraska sin pojkvän var rätt gulligt), men det känns som att det finns många rätt kassa författare som skriver för spel inom de här områdena. Men dåligt författarskap är ju dåligt vare sig det rör sig om s k woke eller ej, blir ju inte särskilt sakligt att gnälla över "woke"-företag. Coffee Talk kan ju också stämplas som det, men det är ju likväl 10/10 välskrivet.

Medlem

Men för att hålla sig till ämnet: Nä. Vill man HEMSKT gärna spendera 40 kr så kan man ju göra det på något annat. Har man inte budget för något dyrare så kan man ju spara den slanten till en senare lön och unna sig någonting dyrare senare istället för att slentrianmässigt låta pengarna rinna iväg.

Medlem

Köpte det installerade det spelade och avinstallerade det efter tio min spelet är så dåligt gjort men fick se det själv

Medlem
Skrivet av McRaoul:

Inte direkt. Men Pazu tycker ju han är när han skriker om woke etc. Så jävla löjligt.

Medlem

Hmm, tycker inte det är värt att klicka genom Steam menyerna för att få det köpt. Menar inte att det är jobbigt att göra det, bara inte värt det för det här spelet.

Och då tar jag ändå tiden på mig att skriva den här kommentaren. Jag låter det tala för sig självt.

Medlem
Skrivet av Fulci:

Jag spelar ett spel som knappt har 70% på Steam (dansar på mixed och orange betygnivå). Det är det bästa jag spelat på åratal. Har snart 500 timmar i spelet. Ibland är det kul att gå utanför säkra kort och hitta pärlor som andra inte gillar. Men rekommenderar fortfarande att researcha spelet ordentligt, kolla gameplay videos och annat. Det går också göra enkel refund inom två timmar på Steam.

Jag måste få veta vilket den här hidden gem är.

Medlem

Det är inte lätt att göra bra live-service spel. Nästan alla känns tomma på innehåll vid start som nån early-access titel eller liknande.
Själv spelar jag 99.5% single-player då dom känns oftast mer klara på nått sätt.

Det finns såklart lysande spel i den föstnämda kategorin också, men det känns sjukt at man klagar så mycket som man gör idag, när det finns absurda mängder bra spel att spela och det bara pumpas ut fler hela tiden. Härligt I-lands problem haha

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem
Skrivet av rudeboystig:

Inte direkt. Men Pazu tycker ju han är när han skriker om woke etc. Så jävla löjligt.

Coolt.

12
Skriv svar