Sniper Elite: Resistance
Ny huvudperson, samma nazister att prickskjuta – och bli skjuten av.
Yea, Sinper Elite
Sinper Elite spelen är lite som att äta en hamburgare, det är alltid hyfsat gott men sällan är det någon ny eller spännande gastronomiskt upplevelse.
Oj, har du missat alla ”nya” heta burgarställen?!?
Rastaration @ PSN & Twitch
Sniper Elite spelen är kul, men eftersom de aldrig inför något nytt kan man vänta ett år eller två till en ordentlig rea.
Håller med 3-5 har känts mer som kart paket än uppföljare hoppas på något nytt någon gång samma med zombies.
Är det en återgång till svårighetsnivån i del 3 & 4? Femman var alldeles för lätt och all spänning försvann pga möjlighet att kunna återuppliva sig själv med sprutan samt en stendum AI. Man kunde ofta bara springa med k-pist och meja...
Jag stendog ju mest hela tiden, men det är svårt att sia om det är talande för hela spelet. Det var inte min bästa insats som prickskytt, heller, direkt.
Har köpt och spelat varenda spel sedan första men kommer knappast köpa detta då jag blev otroligt besviken på femman. Korkad AI, tråkiga kartor med onödiga hinder så att man inte ska kunna gå fritt som man själv vill och samma trötta vapen genom samtliga spel.
Femman var klart svagare än trean och fyran. Hoppas verkligen på skarpare och mer intrikat bandesign den här gången.
Jag stendog ju mest hela tiden, men det är svårt att sia om det är talande för hela spelet. Det var inte min bästa insats som prickskytt, heller, direkt.
Kanske svårt att avgöra på enbart en timme också. Tack för förhandstitten, ser fram mot en full recension senare.
00:00:02:42
Det tråkigaste med serien får jag säga är att du spelar inte en prickskytt. Du spelar en elitsoldat som bara råkar vara bra på prickskytte. Trist han är superbäst på allt.
Inte på att ha en personlighet. Det är han inte bäst på.
Men nu är det ju en annan snubbe som tar över istället för Karl i Resistance.
Kan bli lite kul som omväxling om inte annat. En tom parkeringsplats i valfri förort har mer personlighet och karaktärsutveckling än vår kära Karl.
00:00:02:42
Hoppas på skillnad men det lär bli en ny "jag är superbäst på allt för speldesignen kräver det" snubbe.
I drank what?