Spelhelg med plusmeny av buggar

Robot
Spelhelg med plusmeny av buggar

Stalker 2 och Flight Sim 24 härjas av buggar, men spelhelgen är starkare än buggarna.

#spelhelg

Medlem

Slängde in en prenumeration för Xbox Gamepass för att lira lite S.T.A.L.K.E.R. 2. till helgen.

Vet inte vad som hände, men nu är jag helt hooked på Microsoft Flight Simulator 2024 istället.

tsm
Medlem

Lara Croft and the Guardian of Light

Medlem

Farming Simulator 25
Microsoft Flight Simulator 2020 - If it ain't broken, don't break it?

Medlem

Venetica, otroligt underskattat rpg från 2009

Medlem

Stalker 2 hela helgen, påminner lite om Cyberpunk-releasen då jag i båda spelen mystiskt skonats från annat än småbuggar.

Medlem

S.T.A.L.K.E.R. 2 rakt genom helgen.
Må vara trasigt bitvis, men ack så värt det.

signatur

Ruthless Milsim - gå med idag!
https://discord.gg/5Ab9sGVeMj

Medlem

Loco Motive, ett riktigt bra point-and-click/äventyrsspel i bästa Lucas Arts anda! Höga betyg lär rulla in

Och så hittade jag SteamWorld Heist II till ett billigt pris.

Fullt upp med andra ord

Medlem

MSFS 2024 såklart. Har drabbats av väldigt få buggar. Förvisso flyger jag enbart i free flight-läget och som jag förstått det verkar de flesta buggarna röra karriärläget som jag med största sannolikhet inte kommer att röra.

Medlem

Stalker 2, sedan lite Stalker 2 och därefter en hel del Stalker 2.

Redaktör
Skrivet av kebbe:

Stalker 2 hela helgen, påminner lite om Cyberpunk-releasen då jag i båda spelen mystiskt skonats från annat än småbuggar.

Skönt! Testa din tur på allvar: MSFS 2024.

signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Skönt! Testa din tur på allvar: MSFS 2024.

Det är inga buggar i MSFS 2024, det är verkligheten det är fel på som behöver uppdateras. Microsoft jobbar på att fixa det, precis som Apple fixa Iphone Map appen...

Skrivet av kebbe:

Samma här (med cp2077)! Ska lägga ungen nu sen blir det att spela STALKER 2 för första gången så håller tummarna men känner mig tursam 😁🙏

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem

Håller på att köra igenom GTA5 inför 6an, så det blir det i helgen! Inte spelar det sen release och man glömmer ju bort hur bra karaktärer (Trevor!) det spelet har! Möjligen lite Astro Bot med barnen också!

Medlem

Tänkte dra igång Ready Or Not igen och lira DLC:et som släpptes ett bra tag sen.
Stalker 2 får mogna nån månad eller två till för egen del.

Medlem

Lär säkert städa undan något mission i Control nu när eftertexterna rullat, är lite sugen på att nostalgispela Resistance också

Ambassadör
Xbox

Det blir mer S.T.A.L.K.E.R 2. Mycket fränt spel!

signatur

Jump in.

Denna helg blir det Dragon Quest III HD-2D Remake på Switch, varvat med Slitterhead på PS5 och Ultimate Ninja Storm 4(på Switch).

Medlem
Skrivet av Chicobello:

MSFS 2024 såklart. Har drabbats av väldigt få buggar. Förvisso flyger jag enbart i free flight-läget och som jag förstått det verkar de flesta buggarna röra karriärläget som jag med största sannolikhet inte kommer att röra.

Jag har också spelat sen releasedagen. Hade inga problem med inloggning. Och har 100% bara kört Career-läget varje dag och inte stött på en enda bugg mer än att nån gubbe ramlar genom marken eller nån bil som hoppar till när den laddar in. 0 krashar.

Medlem

Satt och spelade stalker 2 i 4,5 timmar och kom på mig själv att sitta och tänka på starfield så nu laddar jag ner det så det blir väl att hoppa mellan de spelen i helgen.

Medlem

Skrollade igenom backlogen och hittade City of Gangsters. Kände en nostalgisk längtan efter en uppföljare till Gangsters: Organized Crime så jag tankade ner det. Har vara hunnit köra igenom tutorialen och det verkar lovande, om än inte lika mycket djup. Men det återstår att se.

Medlem

Det blir Star wars outlaws. Tycker det är väldigt mysigt och betydligt bättre än sitt rykte.

Medlem

Jag har haft helg hela veckan och sett hur det snöar för fullt där ute.

Spelat mest av Black Myth Wukong på PC.
Blev en snabbsväng förbi ICA maxi och plocka upp ps5 för 4999kr så nu har jag även kört lite Bloodborne.

Den riktiga helgen blir dock nattjobb. Ser fram mot måndag då min helg startar igen.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Mer Cyberpunk 2077 (PC) samt Final fantasy VII Intergrade (PS5).

Nästan klar med genomspelningen av Cyberpunk så kommer då starta Romancing Saga 2 (PS5)

Edit: Planen ovan sprack. Installerade Unicorn Overlord (PS5) och blev fast. Gameplay liknar mycket den äldre SRPG serien Ogre Battle. Mycket välgjort då det är vanillaware.

1
Skriv svar