Spelhelg med plusmeny av buggar
S.T.A.L.K.E.R. 2 rakt genom helgen.
Må vara trasigt bitvis, men ack så värt det.
Skönt! Testa din tur på allvar: MSFS 2024.
Det är inga buggar i MSFS 2024, det är verkligheten det är fel på som behöver uppdateras. Microsoft jobbar på att fixa det, precis som Apple fixa Iphone Map appen...
Stalker 2 hela helgen, påminner lite om Cyberpunk-releasen då jag i båda spelen mystiskt skonats från annat än småbuggar.
Samma här (med cp2077)! Ska lägga ungen nu sen blir det att spela STALKER 2 för första gången så håller tummarna men känner mig tursam 😁🙏
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
MSFS 2024 såklart. Har drabbats av väldigt få buggar. Förvisso flyger jag enbart i free flight-läget och som jag förstått det verkar de flesta buggarna röra karriärläget som jag med största sannolikhet inte kommer att röra.
Jag har också spelat sen releasedagen. Hade inga problem med inloggning. Och har 100% bara kört Career-läget varje dag och inte stött på en enda bugg mer än att nån gubbe ramlar genom marken eller nån bil som hoppar till när den laddar in. 0 krashar.
Skrollade igenom backlogen och hittade City of Gangsters. Kände en nostalgisk längtan efter en uppföljare till Gangsters: Organized Crime så jag tankade ner det. Har vara hunnit köra igenom tutorialen och det verkar lovande, om än inte lika mycket djup. Men det återstår att se.
Jag har haft helg hela veckan och sett hur det snöar för fullt där ute.
Spelat mest av Black Myth Wukong på PC.
Blev en snabbsväng förbi ICA maxi och plocka upp ps5 för 4999kr så nu har jag även kört lite Bloodborne.
Den riktiga helgen blir dock nattjobb. Ser fram mot måndag då min helg startar igen.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Mer Cyberpunk 2077 (PC) samt Final fantasy VII Intergrade (PS5).
Nästan klar med genomspelningen av Cyberpunk så kommer då starta Romancing Saga 2 (PS5)
Edit: Planen ovan sprack. Installerade Unicorn Overlord (PS5) och blev fast. Gameplay liknar mycket den äldre SRPG serien Ogre Battle. Mycket välgjort då det är vanillaware.