The Day Before-studion lägger ner sin Kickstarter – och bekräftar (ÄNNU) ett spel
Börjar vara ett fntastic dåligt skämt dessa
Börjar vara ett fntastic dåligt skämt dessa
Säger du tills de gör Fntastic-VR.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Dags att dom kränger Fia med knuff istället..
antagligen för komplicerat för dom att göra.
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
Säger du tills de gör Fntastic-VR.
Slag under bältet lilla tigern, men det tror jag inte, dom kan inte göra ett vanligt Fntastic spel kan dom knappast göra ett Fntastic VR-spel.
Sen finns det inte ens en bråkdel kunder som man kan försöka lura heller.
Mest förvånad över att de inte byter namn på företaget då deras mål är att tjäna pengar genom att blåsa folk.
Det här är bara så konstigt. Menar även om nu saker inte varit en scam. Namnet är ju förknippat med sjukt dåliga vibbar, så varför byter de inte? Är de så korkade?
"Writer and Fighter"
Slag under bältet lilla tigern, men det tror jag inte, dom kan inte göra ett vanligt Fntastic spel kan dom knappast göra ett Fntastic VR-spel.
Sen finns det inte ens en bråkdel kunder som man kan försöka lura heller.
Haha, ja. Och det mitt enda game, eftersom jag är en tvärhand hög, så där hade du verkligen rätt.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Scamföretag! Hur naiva och glömska tror de att vi konsumenter är?
Haha, ja. Och det mitt enda game, eftersom jag är en tvärhand hög, så där hade du verkligen rätt.
Så ja skutta vidare.
Scamföretag! Hur naiva och glömska tror de att vi konsumenter är?
De som inte har koll på dem kan luras.
Tredje gången gillt. Att folk fortfarande ger dessa bedragare pengar.
FNTASTIC - De här är ju precis det spelet ni har väntat på!
Spelare - Ja, men det har ni ju redan släppt en gång så varför kan vi inte spela det föra action-horror prophunt spelet Propnight ni nu gjorde.
Blir ju lättare att gömma att FNTASTIC gjort ett prophunt spel när man släcker servrarna och tar bort steam store sidan med 20.000+ lämnade reviews där. Fast så klart går det ju inte tjäna mer på en person spel köp om folket redan en gång köpt spelet..
ohhh detta tror jag på. Lätt årets spel när det kommer ut.
Årets bästa ironiska inlägg haha