Efter Silent Hill 2 vill Bloober visa vad de kan göra med egna idéer

Robot
Efter Silent Hill 2 vill Bloober visa vad de kan göra med egna idéer

Och känner att de har hittat sin niche.

#Bloober-team, #Cronos-the-new-dawn

Medlem

Var en riktigt uppiggande intervju.
Långt från alla PR tränade men ack så menlösa proffs.
Han säger bokstavligen att de gjorde skitspel. Kul med en ärlig och rättfram approach.

Medlem

Spelet ser väldigt intressant ut ska definitivt hålla koll på detta.

Medlem

Spelet ser intressant ut. Men vilket uselt namn på det.

Medlem

Tycker alla är lite hårda mot Blooper Team. Deras tidigare spel var inte skit. Jag har verkligen uppskattat deras spel som Layers of fear (1+2), Blair Witch, Observer m.m.

Jag hade höga förväntningar på dem inför Silent hill 2 och är så glad att folk äntligen börjar uppskatta dem mer.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Tycker alla är lite hårda mot Blooper Team. Deras tidigare spel var inte skit. Jag har uppskattat deras spel som Layers of fear, Blair witch, Observer m.m.

Jag hade höga förväntningar på dem inför Silent hill 2 och är så glad att folk äntligen börjar uppskatta dem mer.

Läs intervjun. De pratar mest om före de gjorde Layers of Fear. Alltid bra att gå till källan

Men ja. Många var väldigt skeptiska även med tanke på perioden 2016-2024. Silent Hill 2 är ju ett spel som inte kan komma undan med lite AA jank liksom.

Medlem
Skrivet av Evilof:

Läs intervjun. De pratar mest om före de gjorde Layers of Fear. Alltid bra att gå till källan

Men ja. Många var väldigt skeptiska även med tanke på perioden 2016-2024. Silent Hill 2 är ju ett spel som inte kan komma undan med lite AA jank liksom.

Jag menar mest generellt bland folk/recensenter att ingen verkar trott på dem.

Medlem

Skräck och tidsresor låter riktigt spännande. Sådan Sci-fi jag älskar.
Hoppas att gameplay är kul!

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Fan att det inte kommer till PlayStation 5 då mitt gamla lik till dator knappast lär kunna driva detta. Äger tyvärr ingen Xbox Series.
Spelet ser grymt intressant ut.

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Fan att det inte kommer till PlayStation 5 då mitt gamla lik till dator knappast lär kunna driva detta. Äger tyvärr ingen Xbox Series.

Ser onekligen ut som om jag också behöver uppgradera min pcdatamaskin, men jag tror det är värt det....Kanske.....eller....

Medlem

1. Släpper flera spel inom horror-genren
2. Det går sådär
3. Släpper Silent Hill 2 Remake
4. Vi har hittat vår nisch

Är det så jag ska tyda det hela?

Medlem
Skrivet av jeppe109:

1. Släpper flera spel inom horror-genren
2. Det går sådär
3. Släpper Silent Hill 2 Remake
4. Vi har hittat vår nisch

Är det så jag ska tyda det hela?

Lite som D & D som gjorde bra Game of Thrones så länge de hade källmaterial.

Efter att de pajat fler SH-spel vad borde de göra en remake av sen? Red Dead Redemption kanske. Den moderna publiken vill nog se det med snyggare grafik och fler och svårare fiender. Originalet är för långsamt, t ex när man kan slå upp ett läger och bara vara. Gääsp.

Skribent
Skrivet av CARTMAN:

Good news, everyone! Det kommer även till PS5

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Good news, everyone! Det kommer även till PS5

GULD Jonny-Boy. !!!

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Medlem

Den trailern fångade mitt intresse

Medlem

Låter bra, tycker att Silent hill blev topnotch 👌so go for it Bloober team💪

1
Skriv svar