It Takes Two har nu nått 20 miljoner sålda exemplar

Robot
It Takes Two har nu nått 20 miljoner sålda exemplar

Varav fyra miljoner är sedan i mars.

#Hazelight, #It-takes-two, #nyhetstips


Medlem

Så himla kul! Hoppas andra företag inser potentialen i spel designade för couch co-op, finns alldeles för lite tycker jag

Redaktör
Ponny

Jäklar! Inte bara för att det är en sån stor siffra, försäljningen tycks bara fortsätta. Välförtjänt!


signatur

En Bamseponny av folket

Releasehästryttare

Skulle förvåna mig jättemycket om de INTE ut annonserar sitt nya spel på årets Game awards!

Medlem

Gillade både detta och A way out, hoppas Fares gör något liknande. Varför inte i skräck-tema?

Releasehästryttare
Skrivet av Sunstalker:

Gillade både detta och A way out, hoppas Fares gör något liknande. Varför inte i skräck-tema?

För att skräckspel i co-op funkar inte..

Medlem
Skrivet av Devan:

För att skräckspel i co-op funkar inte..

Varför inte?

Medlem

Jag har inget intresse av att titta på en random YT, kan du inte göra en sammanfattning själv?

Det var ändå du som skrev att det inte går.

Medlem

Har du tittat på videon? Har pratar också om spel som FUNKAR som ett co-op horror spel.

Medlem
Skrivet av Sunstalker:

Gillade både detta och A way out, hoppas Fares gör något liknande. Varför inte i skräck-tema?

Genialt med skräcktema, tänker absolut att det borde funka. Let's split up! 😁

Medlem
Skrivet av Devan:

För att skräckspel i co-op funkar inte..

Resident Evil 5 var skoj fast kanske räknas som action?

Skrivet av Devan:

För att skräckspel i co-op funkar inte..

The Forest/Sons of the Forest, Phasmophobia, Dying Light 1/2. Skulle säga att det går alldeles utmärkt att göra skräckspel i co-op.

Medlem
Skrivet av freddeboden:

Så himla kul! Hoppas andra företag inser potentialen i spel designade för couch co-op, finns alldeles för lite tycker jag

Vad andra företag ser: It Takes Two kunde sålt i dubbelt så många exemplar om det inte var co-op.

Releasehästryttare
Skrivet av Niklas Eriksson:

The Forest/Sons of the Forest, Phasmophobia, Dying Light 1/2. Skulle säga att det går alldeles utmärkt att göra skräckspel i co-op.

lol Ja men visst om om 3 spel av 2870 funkar ..

https://store.steampowered.com/category/horror/?tab=8

Skrivet av Devan:

lol Ja men visst om om 3 spel av 2870 funkar ..

https://store.steampowered.com/category/horror/?tab=8

Dessa 2870 spel är ju inte alla horror co-op spel. Inte direkt en bred genre. Dessutom drog jag några titlar on top of my mind och svarade på ditt påstående om att "skräckspel i co-op inte funkar", vilket det bevisligen gör för de som har ambitionen att göra bra sådana spel.

Releasehästryttare
Skrivet av Niklas Eriksson:

Dessa 2870 spel är ju inte alla horror co-op spel. Inte direkt en bred genre. Dessutom drog jag några titlar on top of my mind och svarade på ditt påstående om att "skräckspel i co-op inte funkar", vilket det bevisligen gör för de som har ambitionen att göra bra sådana spel.

Ser inte riktigt en lista på spel från steam som fakta.

Medlem

Vill köra men behöver någon vettig att köra med. Får la skaffa en sån där spelintresserad sambo.

1
Skriv svar