The Rocky Horror Show återvänder som spel i retrotappning

Robot
The Rocky Horror Show återvänder som spel i retrotappning
Medlem
Skribent
Skrivet av Margy:

Ja jävlar, men å andra sidan...vad fanns INTE på C64?

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Förstår inte grejen med just dessa retro spel. Det är ju samma spel med olika skins bara

signatur

1# FZ Troll

Medlem

...let's not..

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Som ett stort fan av Rocky Horror och äldre spel samt retro så borde det vara som gjort för mig… Men nej känner ingen sug alls för det här. Zero hype.

Medlem
Skrivet av robbis:

Förstår inte grejen med just dessa retro spel. Det är ju samma spel med olika skins bara

Kan man inte rent krasst säga så om alla genres. Alla FPS är likadana men i olika skins osv.

signatur

Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.

Medlem
Skrivet av Slutbossen:

Kan man inte rent krasst säga så om alla genres. Alla FPS är likadana men i olika skins osv.

Självklart... Men jag menade specifikt från denna tillverkare. Typ som de gjort ett framework och tar kända varumärken och gör en platformhoppare av det.

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av robbis:

Självklart... Men jag menade specifikt från denna tillverkare. Typ som de gjort ett framework och tar kända varumärken och gör en platformhoppare av det.

Ah, då hänger jag med och även håller med. Spelen ser snarlika ut men måste ge dem att de är duktiga på plattforming ändå.

signatur

Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.

1
Skriv svar