Skepp Ohoj! Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii har avtäckts
Haha Ja, det här var verkligen inte det jag hade förväntat mig Det ska bli intressant att se vilken sorts gameplay det kommer vara den här gången!
Säga vad man vill om RGG och deras återanvändande av assets, men jag är tacksam över att det finns åtminstone en studio som släpper fler än ett spel per konsolgeneration nuförtiden!
Haha Ja, det här var verkligen inte det jag hade förväntat mig Det ska bli intressant att se vilken sorts gameplay det kommer vara den här gången!
Säga vad man vill om RGG och deras återanvändande av assets, men jag är tacksam över att det finns åtminstone en studio som släpper fler än ett spel per konsolgeneration nuförtiden!
Det är en av de få studios som jag känner verkar ha kvar glädjen och lekfullheten runt spel. Kan bli lite juvenilt ibland, men det känns att de har haft roligt när de gjort spelen.
"Writer and Fighter"
Spelet ska ha läckts redan i maj från någon på 4chan. Det hela lät väl lite väl galet, även för Yakuza-serien, så inte många som trodde på läckan gissar jag på.
Lite gameplay har du här:
The more I practice, the luckier I get.
Är det någon utvecklare som har samma produktionstakt i kombination med storleken och kvaliteten på spelen? Visst är de samma huvudserie men känns ändå som att varje del är såpass unik att det ändå är mäkta imponerande. För att inte tala om deras påhittighet, för trots grundmallen som ju gör det till Yakuza-spel så känns de ändå tillräckligt unika för att man inte ska tröttna, jag har iaf inte gjort det