The Crew 2 och Motorfest får offlinelägen – tvåan just nu 98 % billigare!
En passande bit info är ju att Motorfest också får en rätt stor uppdatering snart med en helt ny ö, nya bilar och massa annat lullull.
Pris? Gratis.
https://www.ubisoft.com/en-gb/game/the-crew/motorfest/news-up...
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
En tia kan ju 2:an kanske vara värd i alla fall.
Väntar nog på prissänkning...?
...Skämt åsido, jag kommer köpa det. Inte min typ av spel, men för en tia: varför inte?
En Bamseponny av folket
Får The Crew 1 offlineläge då? 🤔
Det stod ju i texten om du läste
"Det innebär inget för originalet, men att framtiden för uppföljarna åtminstone ser trygg ut."
1# FZ Troll
Det stod ju i texten om du läste
"Det innebär inget för originalet, men att framtiden för uppföljarna åtminstone ser trygg ut."
Vrf inget för orginalet? Låter konstigt men bra att Ubisoft börjar lyssna dock
PEACE✌️
Tror ni förresten att Ubisoft lägger offllinelägen på andra spel som tex Tom Clancy Breakpoint?
I de spel där det finns möjlighet utan större insats så är det nog inte omöjligt. Ubi behöver nog göra allt de kan för att få lite vind i segel (och aktiekurs).
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Är det riktigt offline läge eller är det ett "always online" offline läge? Sånt att man måste ha ständig kontakt med ubisoft men MP delen är borttagen?
Det vi vet står redan i citatet i artiklen? Bara till att läsa där (sen kan jag tycka citatets översättning va väldigt konstigt översatt men det får stå för skribenten!)
Är det riktigt offline läge eller är det ett "always online" offline läge? Sånt att man måste ha ständig kontakt med ubisoft men MP delen är borttagen?
Inget vi vet ännu, inte säkert att det kommer snart ens, vi vet bara att om/när servrarna tas offline så kommer det finnas ett "offline" läge.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
Det vi vet står redan i citatet i artiklen? Bara till att läsa där (sen kan jag tycka citatets översättning va väldigt konstigt översatt men det får stå för skribenten!)
Var mer tänkt som en fundering baserat på att vi har hört om spel som är singleplayer och "offline" förr som kräver konstant kontakt med en server för att funka. Är det verkligen offline eller är det bara omgjort till single player. Jag vet att ingen info om det finns tillgänglig. Men ibland känns det som att spelföretag misstar "offline" för "single player" i mina ögon.
Med tanke på hur detta spel och andra ubisoft spel som är online-fokuserade fungerar så kan man tänka sig att det kommer troligen kräva kontakt med en ubisoft server på något vänster.
Oavsett om det kräver kontakt med en server för att fungera eller inte så är alternativet bättre än att det slutar funka när de stänger ner servrarna som sköter det i dagsläget.
Shit... 1 EURO på Steam. Fram till 23 september var det eller nå liknande.,
Måste fan shoppa spelet. Det är för billigt för att låta bli...
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
verkar inte gå att köpa till ps ,endast om du tecknar ett ps + exra abo.
Jag lyckades köpa det igår. Det stod ladda ner testversion eller uppgradera. Men det gick att gå in och välja köp. 11:- var det ju värt