Steam uppdateras för att lyfta fram demon
Läste det som demon (som i demonologi) först, vilket lät mycket mer spännande och intressant.
Gjorde samma sak
Jag har spelat alldeles för mycket Phasmophobia och kollat än mer på Supernatural senaste veckorna för att tolka det som någonting annat
Halo kompis!
Vad är problemet med att demot laddas ned via spelets vanliga sida?
Detta känns ju hjärndött.
Mindre studios kanske saknar kapaciteten att ladda upp demos som tusentals laddar ner, och sen är det ju som konsument bara en onödig omväg att besöka flera olika hemsidor, ladda ner filerna och sedan installera. För att inte tala om den publicitet som företagen får av att synas på en tjänst som Steam.
Mer demon åt folket 👏
Läste det som demon (som i demonologi) först, vilket lät mycket mer spännande och intressant.
Ni Kallade?

Samma här. Inte så konstigt när speldemos är så ovanliga idag.
Mindre studios kanske saknar kapaciteten att ladda upp demos som tusentals laddar ner, och sen är det ju som konsument bara en onödig omväg att besöka flera olika hemsidor, ladda ner filerna och sedan installera. För att inte tala om den publicitet som företagen får av att synas på en tjänst som Steam.
Ja jag menade såklart spelets "vanliga" steamsida.
Att demot finns tillgängligt för nedladdning från Steams "vanliga" sida för spelet, som det varit hittills, är väl det vettiga, inte att sprida ut samma spel på olika steamsidor...
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Vad är problemet med att demot laddas ned via spelets vanliga sida?
Detta känns ju hjärndött.
Inte alla spel som erbjuder demo, att då samla alla dessa på ett ställe precis som vilken annan spelkategori känns mer än logiskt. Om gratisspel (F2P) kan få en egen sektion, varför då inte demo-spel som gör det enklare för folk att hitta och testa på?
< R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | RTX 3090 Ti >
< R5 5600| 16GB 3200 MT/s | RX 9070 XT >
Ja jag menade såklart spelets "vanliga" steamsida.
Att demot finns tillgängligt för nedladdning från Steams "vanliga" sida för spelet, som det varit hittills, är väl det vettiga, inte att sprida ut samma spel på olika steamsidor...
Aah du menar så. Jag antar att spelens sidor fortfarande kommer ha demos tillgängliga precis som nu, men att den nya funktionen blir lite mer i stil med Next Fest men med nya möjligheter. Idag är det ju t.ex. inte möjligt att recensera enbart demos.