Helldivers 2:s största uppdatering släpps om ett par veckor

Robot
Helldivers 2:s största uppdatering släpps om ett par veckor

Mer uppdragsvariation, ny svårighetsgrad och en åtgärd mot "grief kicking".

#Arrowhead-games, #Helldivers-2, #nyhetstips


Medlem

Ok men hur många kör ens nivå 9? Jag är inte ens i närheten av det. Tror jag har spelat en match på nivå 5 eller 6 och tyckte det var superstressigt 😅


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Hoppas lite mer vapen och skit att kalla ner. Men blir ett återbesök iallafall

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Ok men hur många kör ens nivå 9?

Typ alla skulle jag säga

Medlem
Skrivet av TheVoomyOne:

Typ alla skulle jag säga

Aha. Jag som ligger efter då


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Ok men hur många kör ens nivå 9? Jag är inte ens i närheten av det. Tror jag har spelat en match på nivå 5 eller 6 och tyckte det var superstressigt 😅

Oj! Jag la av för 3 månader sen då vi hade hamnat i ett läge där Helldive inte längre var tillräckligt svårt. Handlar ju inte heller om någon vidare skill utan mest hur bra gruppen presterar ihop.

Medlem
Skrivet av m_g_karlsson:

Oj! Jag la av för 3 månader sen då vi hade hamnat i ett läge där Helldive inte längre var tillräckligt svårt. Handlar ju inte heller om någon vidare skill utan mest hur bra gruppen presterar ihop.

Ok. Vi är bara två som spelar. Måste man vara fyra för att klara dom högre nivåerna?


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Ok. Vi är bara två som spelar. Måste man vara fyra för att klara dom högre nivåerna?

Ja absolut. På två pers blir det knivigt.

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Ok men hur många kör ens nivå 9? Jag är inte ens i närheten av det. Tror jag har spelat en match på nivå 5 eller 6 och tyckte det var superstressigt 😅

Fler än du tror, jag har kört på 7 och 8 senaste halvåret, 7 känns bekvämt, 8 är en liten utmaning. 9 är svårt för mig.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Fler än du tror, jag har kört på 7 och 8 senaste halvåret, 7 känns bekvämt, 8 är en liten utmaning. 9 är svårt för mig.

Jo jag börjar förstå att jag nog är en minoritet när det kommer till dom som spelar Helldivers 2 😀


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Ok. Vi är bara två som spelar. Måste man vara fyra för att klara dom högre nivåerna?

Beror på va du vill göra på kartan.
Som fyra hav vi kört som att 3 gör uppdragen och 1 letar efter samples

Medlem

Det där med svårighetsgrader kan va svårt.

Ibland blir kan svårighetsgraden Extreme (6?) bli lika svettigt som Helldive (9). Ibland kan Extreme var hur enkelt som helst. Helldive är sällan enkelt iofs.

Jag skulle säga att om man klarar av Extreme så klarar man också Helldive (med lite tur).


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Helldive 2 är så sjukt kul! Känns som att man vill lira ett par varv varje dag

1
Skriv svar