Snabbkollen – Hur många spel "jonglerar" du samtidigt?

Medlem

Kör bara ett ”vanligt” spel i taget… sen rullar Fortnite dagligen förvisso 😊

Medlem

Jag brukar jonglera ungefär 5+ spel. Några klarar jag ut(om det är ett sånt spel) och andra ger jag helt upp på och resten hamnar i backlog "Limbo". Men jag brukar alltid test köra spelen även flera jag inte gillar som kommer med ps+. Bara för att få bättre koll på vad jag missar. Dom enda jag brukar hoppa över helt är sport spel. Sånt kan jag inte spela och dom brukar hålla relativt dålig kvalitet tycker jag. Kan vara för att jag inte gillar sport.

Försöker hålla det runt tre spel åt gången som mest. Oftast är det väldigt olika genrer så det blir inte kaka på kaka.


signatur

00:00:02:42

Medlem

Bara,alltid, ett åt gången

Medlem

Hoppar runt endel men försöker fokusera på ca 5 spel åt gången. Kör sällan mer än 20 spel samtidigt.

Medlem

Lirar oftast bara ett singeplayerspel åt gången. Men sedan blir det lite olika små multiplayerspel med vänner. Men tyvärr är det sällan vi lyckas ha tid att spela ihop nuförtiden.

Medlem
Skrivet av Nomman:

Som mest två: Ett multiplayer, ett singleplayer.

Vet med mig att om jag påbörjar något nytt kommer jag att sluta spela det föregående.

Precis samma som du, som mest två: ett multiplayer och ett singelplayer. Spelar jag fler spel så glömmer jag bort kontrollerna och handlingen i spelet.

Medlem

- Wow : Panda Remix
- Fallout 4

Medlem
Skrivet av oldfatbaldguy:

Kör bara ett ”vanligt” spel i taget… sen rullar Fortnite dagligen förvisso 😊

Samma här med Fortnite! Det rullar på dagligen. Alltid kul att få in några matcher per dag och samtidigt göra alla dagliga quests och alla andra quests.

Skrivet av Vinkelslipen:

- Wow : Panda Remix
- Fallout 4

Är Wow Panda Remix bra? Har precis börjat med Dragonflight men får upp notiser hela tiden att köra Panda Remix. Vad gör man och vad är skillnaden? Kommer det inte att ta slut om 40 dagar?

Medlem

Inte så mycket just nu, men det hände ganska ofta när jag spelade olika MMORPG:n, då jag ibland bara ville slappna av med ett offline/singleplayer spel.

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Max 2 singleplayerspel:
- Dave the Diver
- Sekiro

Multiplayerspel:
- De polarna vid lira (Helldivers 2 m.fl)

Utöver detta kan de bli en massa korta spel om 1-2 timmar.
Såsom något mission i Red Alert 2.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

12
Skriv svar