Avowed är ungefär lika långt som The Outer Worlds
Låga,korta.underliga,skrämmande och allt däremellan skall vara bra spel annars får det vara.
Det jag vill få fram är att jag skiter i hur det ser ut bara det är kul att spela,tyvärr verkar många spelproducenter missat den biten ock tror vi konsumenter är alldeles dumma i huvudet.
CARPE JÄVLA DIEM
Desto mer jag ser om Avowed desto mindre taggad blir jag. Längden är inte ett problem men tycker både story och gameplay ser ytterst mediokra ut, vilket precis var fallet med Outer Worlds.
Jag hoppas att det finns flera team på Obsidian, för annars är de människorna som gjorde New Vegas och Alpha Protocol borta sen länge.
Pentiment släpptes ju nyligen, det är coolt.
Min stora fråga är varför folk har så stora problem med långa och stora spel.r det inte böttre om de inte tar slut? Måste ni klara spelen för att ha roligt?
Personligen föredrar jag om spelen inte tar slut då 98 procent av sluten är antiklimatiska
Spel som har en bra huvudstory vill iaf jag ofta veta hur det slutar och få uppleva hur alltid knyts ihop på slutet. Superstora spel är som bäst när huvudstoryn inte är så intressant, så att sidospår kan få vara i fokus. Då blir det avslut på varje spår och görs det bra kan spelen gärna vara enorma. Det är väl en av anledningarna till att bethesdas spel är så populära exempelvis.