21.00 måndag kväll – se Ubisoft Forward

Robot
21.00 måndag kväll – se Ubisoft Forward
Medlem

Undra om man måste klättra i ett torn för att få se?

KoP
Medlem

Man kan ju hoppas och drömma om att dom presenterar någon titel utan en siffra efter sig eller något som inte är ännu en uttjatat uppföljare. 😐

Medlem

Hoppas på en ny Rayman! 🤞


signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | GeForce RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 16GB | 1TB | 165Hz | QHD | Nvidia G-Sync | Sennheiser PC38X |

Opopulär åsikt kanske men tycker ändå Ubisoft kan leverera. Emellanåt. Så jag brukar alltid se fram emot deras shower.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Detta kan bli bra, Assassins Creed, Outlaws, och troligtvis Splinter Cell. 🥰

Medlem

Hoppas på att få se Splinter Cell men förväntningarna är låååga, så att säga. Mest för att jag inte tror på att något kommer visas av det.

Medlem

Hoppas på en ny Anno titel. De verkar vara klara med expantioner för Anno 1800 och då känns det som att de siktar på ett nytt spel i serien

Anno 1800 var ett riktigt bra spel med roliga expantioner där man kan trycka in otroligt många timmar i varje sparning.

Medlem

Så vad förväntar vi oss? Trailers och gameplay-videos som inte överensstämmer visuellt med köpfärdiga produkter?


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Inaktiv

Assassin's Creed Shadows och Star Wars Outlaws är väl mest intressanta vad man känner till

Medlem

Division 3 vore trevligt.

Medlem

Hoppas också på Division 3.
Enda looter shooter franchisen jag orkat med.

Medlem

Ge mig en remake av Heroes of Might and Magic III, snälla!

Medlem
Skrivet av Fader Konungen:

Opopulär åsikt kanske men tycker ändå Ubisoft kan leverera. Emellanåt. Så jag brukar alltid se fram emot deras shower.

Håller helt med.

Medlem
Skrivet av Arceion:

Ge mig en remake av Heroes of Might and Magic III, snälla!

Lol nej?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Varför inte? Visst att det håller än idag, men tänk dig en ursnygg remake med exakt samma gameplay, och därutöver online-lobby, stort community, turneringar, nytt content, osv. Är det inget du skulle vilja ha? 🙂

Avstängd

Förmodligen inget om The Division 3, nej men man kan ju alltid hoppas. De har dock utlovat info om Year 6 Season 1 för Division 2 som ju faktiskt börjar imorgon tisdag. Kanske även mer info om Brooklyn DLC som släpps tidigt 2025. Förshowen börjar 20:30 och eftershowen 22:00 då de kommer prata The Division. Alltså förmodligen inte under själva huvudshowen.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Skull and Bones 2?
Världens första AAAAA-spel.

Medlem

Tycker alltid att Ubisoft haft stabila visningar, brukar alltid dyka upp något nytt och oväntat med.

Medlem
Skrivet av Arceion:

Varför inte? Visst att det håller än idag, men tänk dig en ursnygg remake med exakt samma gameplay, och därutöver online-lobby, stort community, turneringar, nytt content, osv. Är det inget du skulle vilja ha? 🙂

I teorin ja. Praktiskt nej och speciellt inte av ubisoft.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

I teorin ja. Praktiskt nej och speciellt inte av ubisoft.

Det känns som att det borde vara lättare att få till en remake av Heroes 3 (bara att behålla den fenomenala grunden) än att få till ett lyckat nytt spel i serien. Men förmodligen så blir det varken eller. Jag förstår dock inte riktigt varför de inte säljer rättigheterna till serien istället för att inte göra något med den.

Medlem
Skrivet av Cabbage:

Hoppas på en ny Anno titel. De verkar vara klara med expantioner för Anno 1800 och då känns det som att de siktar på ett nytt spel i serien

Anno 1800 var ett riktigt bra spel med roliga expantioner där man kan trycka in otroligt många timmar i varje sparning.

Ja det hade varit roligt med något nytt där


signatur

Min blogg: https://tokar86a.top - Mest fokuserad på Pokémon Sleep & Pokémon Go l Hårdvara/server`s information: https://tokar86a.top/hardware-information/

Medlem

Var längesen jag orkade bry mig om Beyond Good&Evil2 men sedvanligt kommer de väl visa något livstecken på det igen så hör en ingenting om det på fem år igen efter det.

Medlem
Skrivet av tyvar1:

Hoppas på en ny Rayman! 🤞

Nytt Rayman skulle inte sitta fel


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Räknar med att få trailer och info till Frontiers of Pandoras första DLC. Det borde släppas relativt snart.

Medlem

Ubisofts bibliotek är inget direkt att skryta med.

Medlem

Watch Dogs 4 med karaktärerna från 2:an? I'll buy that for a dollar.

Medlem
Skrivet av Arceion:

Ge mig en remake av Heroes of Might and Magic III, snälla!

Det låter bra på papperet, men Heroes 3 Complete + Horn of the Abyss + HD Mod håller så bra än så det finns liksom ingen anledning

Själv hoppas jag på The Division 3. Ogillar fps överlag men Divisions setting och gameplay passar så perfekt

Hoppas på nytt Far Cry. Kanske enda av Ubisofts ganska sunkiga speldesign jag mäktar med för det är kul skjutarröj i coop med flickvännen och att köra över henne då och då på pin tjiv. I övrigt är man ju gode less på Ubis (förvisso vackra) öppna världar nedsolkade med tretton tusen menlösa samlanden och sidouppdrag. Jag tror less hade varit more där, helt enkelt. Nu är jag mest less och mer..


signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem
Skrivet av erson:

Ubisofts bibliotek är inget direkt att skryta med.

Bra för 20 år sen kanske.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

12
Skriv svar