21.00 måndag kväll – se Ubisoft Forward
Far Cry 7? The Division 3? Beyond Good and Evil 2..?
#assassins-creed-shadows, #spelsommar, #star-wars-outlaws, #ubisoft-forward
Hoppas på en ny Rayman! 🤞
Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |
Laptop💻: Lenovo Legion 7 | GeForce RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 16GB | 1TB | 165Hz | QHD | Nvidia G-Sync | Sennheiser PC38X |
Opopulär åsikt kanske men tycker ändå Ubisoft kan leverera. Emellanåt. Så jag brukar alltid se fram emot deras shower.
Håller helt med.
Ge mig en remake av Heroes of Might and Magic III, snälla!
Lol nej?
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Lol nej?
Varför inte? Visst att det håller än idag, men tänk dig en ursnygg remake med exakt samma gameplay, och därutöver online-lobby, stort community, turneringar, nytt content, osv. Är det inget du skulle vilja ha? 🙂
Förmodligen inget om The Division 3, nej men man kan ju alltid hoppas. De har dock utlovat info om Year 6 Season 1 för Division 2 som ju faktiskt börjar imorgon tisdag. Kanske även mer info om Brooklyn DLC som släpps tidigt 2025. Förshowen börjar 20:30 och eftershowen 22:00 då de kommer prata The Division. Alltså förmodligen inte under själva huvudshowen.
7900XTX
7800X3D
Varför inte? Visst att det håller än idag, men tänk dig en ursnygg remake med exakt samma gameplay, och därutöver online-lobby, stort community, turneringar, nytt content, osv. Är det inget du skulle vilja ha? 🙂
I teorin ja. Praktiskt nej och speciellt inte av ubisoft.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
I teorin ja. Praktiskt nej och speciellt inte av ubisoft.
Det känns som att det borde vara lättare att få till en remake av Heroes 3 (bara att behålla den fenomenala grunden) än att få till ett lyckat nytt spel i serien. Men förmodligen så blir det varken eller. Jag förstår dock inte riktigt varför de inte säljer rättigheterna till serien istället för att inte göra något med den.
Hoppas på en ny Anno titel. De verkar vara klara med expantioner för Anno 1800 och då känns det som att de siktar på ett nytt spel i serien
Anno 1800 var ett riktigt bra spel med roliga expantioner där man kan trycka in otroligt många timmar i varje sparning.
Ja det hade varit roligt med något nytt där
Hoppas på en ny Rayman! 🤞
Nytt Rayman skulle inte sitta fel
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
Ge mig en remake av Heroes of Might and Magic III, snälla!
Det låter bra på papperet, men Heroes 3 Complete + Horn of the Abyss + HD Mod håller så bra än så det finns liksom ingen anledning
Själv hoppas jag på The Division 3. Ogillar fps överlag men Divisions setting och gameplay passar så perfekt
Hoppas på nytt Far Cry. Kanske enda av Ubisofts ganska sunkiga speldesign jag mäktar med för det är kul skjutarröj i coop med flickvännen och att köra över henne då och då på pin tjiv. I övrigt är man ju gode less på Ubis (förvisso vackra) öppna världar nedsolkade med tretton tusen menlösa samlanden och sidouppdrag. Jag tror less hade varit more där, helt enkelt. Nu är jag mest less och mer..
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
Ubisofts bibliotek är inget direkt att skryta med.
Bra för 20 år sen kanske.
In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.