Little Nightmares 3 har försenats till nästa år

Robot
Little Nightmares 3 har försenats till nästa år
Medlem

Man ser direkt på trailer till 3an att det är en annan studio som gjort det, atmosfär, känsla, gameplay, första två spelen var lite av mästerverk inom dessa punkter.

Men jag är öppen för nytolkning.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Man ser direkt på trailer till 3an att det är en annan studio som gjort det, atmosfär, känsla, gameplay, första två spelen var lite av mästerverk inom dessa punkter.

Men jag är öppen för nytolkning.

Ja, man får verkligen hoppas dom lyckas få till känslan!

Det var den som gjorde det så unikt. Första spelet var verkligen en speciell upplevelse . Tvåan håller jag också högt men den slog inte riktigt lika djupt (för mig). Kanske för att b.la. utomhus-banan man började på inte hade riktigt samma mardrömskänsla. Svårt att sätta fingret på.

Håller tummarna att 3:an blir grym!

Medlem

Ni som kört, är intresserad av att testa spelen. Men om man bara ska köra en vad tror ni är bäst 2an eller ettan?

Enligt Tiggaren ovan här låter de som jag bara borde köra ettan.

Medlem
Skrivet av Swayer:

Ni som kört, är intresserad av att testa spelen. Men om man bara ska köra en vad tror ni är bäst 2an eller ettan?

Enligt Tiggaren ovan här låter de som jag bara borde köra ettan.

Ja börja med ettan. Tycker det var mest minnesvärt.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Swayer:

Ni som kört, är intresserad av att testa spelen. Men om man bara ska köra en vad tror ni är bäst 2an eller ettan?

Enligt Tiggaren ovan här låter de som jag bara borde köra ettan.

Börja med ettan, absolut. Uppföljaren är en försiktig vidareutveckling av konceptet så det känns lämpligast att ta det första spelet före det andra. Nu finns ju lite tid också.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Ja börja med ettan. Tycker det var mest minnesvärt.

Skrivet av Ruffles:

Börja med ettan, absolut. Uppföljaren är en försiktig vidareutveckling av konceptet så det känns lämpligast att ta det första spelet före det andra. Nu finns ju lite tid också.

Tack för tipsen, siktar in mig på ettan då

Medlem
Skrivet av B-itta:

Man ser direkt på trailer till 3an att det är en annan studio som gjort det, atmosfär, känsla, gameplay, första två spelen var lite av mästerverk inom dessa punkter.

Men jag är öppen för nytolkning.

Även om 2an var väldigt bra så var det lite mer av samma. Färre överraskningar i 2an. Jag ser fram emot en nytolkning i 3an!

1
Skriv svar