Ni går på Bad Company 2-premiären
Grattis till er som vann, jag skulle dock vilja veta vad för motiveringar som dom vinnande skrev Det är ju svaren där som är det bästa med dom här tävlingarna ju!
Grattis, jag är avundsjuk på riktigt.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Undrar om de som vann tävligen är campande snipers precis som det är i spelet...
Hells' no. assult all the way.
Word!
Visst att det finns en del som spelar som snipers men jag tycker inte dom är något stort problem. Jag spelar som sniper när jag känner att jag tycker det hjälper laget bäst, t.ex. när motståndaens försvar är för tajt. Då kör man som som sniper för att tillbringa lite panik till motståndarn. Snipern är inte jättedödlig om man inte är riktigt bra på det, som mest får man småskador men hjälper på andra fronter som sagt.
Undrar om de som vann tävligen är campande snipers precis som det är i spelet...
Word!
Visst att det finns en del som spelar som snipers men jag tycker inte dom är något stort problem. Jag spelar som sniper när jag känner att jag tycker det hjälper laget bäst, t.ex. när motståndaens försvar är för tajt. Då kör man som som sniper för att tillbringa lite panik till motståndarn. Snipern är inte jättedödlig om man inte är riktigt bra på det, som mest får man småskador men hjälper på andra fronter som sagt.
Jag tycker det är lika jobbigt att ha snipers på sitt eget lag som på fiendelaget. Kommer att tänka på alla Rush-banor där man ska attackera och ens snipers bara sitter på sitt berg, kanske dödar nån, dör sedan själv så att laget förlorar spawn-tickets. Fast det är värre med medics och assault-gubbar som inte ressar eller ger ammo. Antar att om man väntar en stund kommer folk att lära sig, så blir det roligare.
Word!
Jag tycker det är lika jobbigt att ha snipers på sitt eget lag som på fiendelaget. Kommer att tänka på alla Rush-banor där man ska attackera och ens snipers bara sitter på sitt berg, kanske dödar nån, dör sedan själv så att laget förlorar spawn-tickets. Fast det är värre med medics och assault-gubbar som inte ressar eller ger ammo. Antar att om man väntar en stund kommer folk att lära sig, så blir det roligare.
Håller till fullo med. Snipers är värst i det egna laget eftersom 99% av dom inte gör ett dugg nytta och bara kostar tickets, också när dom inte hjälper till med flag capture.
Fast det är värre med medics och assault-gubbar som inte ressar eller ger ammo.
Man har ju inte defibrillatorn eller ammoboxen i början. Är säkert därför det uppfattas som att folk inte hjälper sina teammates.
Jao grattis till ni som vann, märkligt att alla verkar vara runt 20 samt att den ena inte ens är 18år utan fyller 18 i juli. Trots att det enligt reglerna var 18...
Kalla mig bitter men alla andra som är yngre borde väl också ha fått vara med då?
Alla var välkomna att tävla, men för de tre förstapriserna krävdes att man fyllt 18. Vilket alla förstaprisvinnare gjort. Att sen många råkar vara runt 20 beror på det enkla faktum att många i den åldern besöker FZ.
Fast det är värre med medics och assault-gubbar som inte ressar eller ger ammo.
Man har ju inte defibrillatorn eller ammoboxen i början. Är säkert därför det uppfattas som att folk inte hjälper sina teammates.
Exakt - så är det. Vänta tills folk hinner samla ihop till sina respektive grejer så kommer det nog bli ordning och reda.
Hoppas jag