Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?
KoP
Medlem

Somerville och Fallout 4.

Medlem

Horizon Forbidden West

Medlem

Against the Storm

Medlem

Inte riktigt bestämt mig men kommer nog slöspela lite Forza Horizon 5 Hot Wheels. MS var snälla nog att slumpa bort 4:an, 5:an och expansionerna för 7:50Kr halva dagen igår. Dom glömde nämligen två nollar

Medlem

World of Warcraft: Dragonflight pre-patch. Och No Man's Sky som är ett helt fantastiskt roligt spel nu!

Medlem

Ska försöka köra klart Ragnarök så jag kan sälja det i andra hand till vettig summa 😆

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem

Här blir det WoW , God Of War Ragnarök och vår fortsätta vår 2 år långa D&D kampanj

Medlem

jag tar det lugnt med forza horizon 5 och gta 5 online

signatur

//monster

Medlem

Började spela Sommerville och blev överraskad på hur bra det faktiskt är. Väldigt atmosfärisk

Medlem

God of War. Får nog inte göra nåt annat då sambon ser framemot att sticka och titta på också, hon var helt klistrad när jag körde 2018 och har längtat nästan lika mycket som jag 🙂 säger väl en hel del om hur engagerande berättelserna är i de spelen...

Medlem

Efter allt snurr om PSVR2 så rotade jag fram mitt PSVR.

Laddde ner Room VR mest på måfå. Klurigt escape room. Nåt helt annat än vad jag brukar spela.
Ser fram emot att fortsätta i helgen

Medlem

Helgens tema är "Screw nature!"

Jag ska spotta ut digitala avgaser i en lastbil genom Texas i American Truck Simulator.
Ska även skövla digital skog i Farming Simulator 22 med nya Platinum Expansion.

NuZ
Testpilot

Skriva klart en recension som kommer komma ut här i dagarna och COD. Ragnarök får bli under julledigheten

signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Morroblivion.

signatur

Memento Mori

Medlem

Jag tänkte fortsätta svära åt Cuphead. Blir nog lite Persona 5 Strikers också

Inaktiv
Medlem

Darktide så klart!

Medlem

Blir att grotta ner mig i DC-3:an som precis släppts till Microsoft Flight Simulator.

Medlem

Halo infinite som jag köpte för Stadia återbetalning i väntan på Evil West, Callisto och Marwell Midnight Suns

Avstängd

Pökémån för hela slanten!

Recension på söndag eller måndag av mig!

Medlem

Devil May Cry 5 (pc).
Köpte det för en hundralapp på Steam för en vecka sedan. Ville spela något ultralinjärt. Trött på open world för stunden. Är nöjd hittills.

Medlem

Ytterligare en helg då det ska jobbas, men siktar på att försöka få in några timmar Death Stranding på söndagskvällen!

Medlem

Det blir säkert Ragnarök,Goat simulator 3,Deep rock galactics nya säsong och Apex/dayz och kanske något mer vem vet.

Medlem

God of War Ragnaarööööök!

Medlem

Jag spelar igenom Horizon Zero Dawn för andra gången, nu på PC.

Ser fram emot PC-släpp av Forbidden West om något år.

Medlem

Det har blivit en del wow
Skapligt lost

Medlem

Jag tänkte börja fredagen med att spela Call of Duty: Warzone 2.0 via Steam. Aldrig spelat det förut men stötte på patrull direkt.

Får fel kod:

“Error Code: Diver”

Kör fullt uppdaterat Windows 11 samt senaste drivrutinerna från Nvidia.

Har sökt lösningar i två timmar och inte hittat någon vettig lösning och nu har jag tröttnat. Har ni några tips så citera mig gärna eventuella lösningar.

It's not a lake, it's an ocean

Sonic Frontiers och God of War Regnrock!

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Hunt Showdown och Darktide står på listan , med lite Deep rock galactic .
Möjligt det blir en runda dota2 också ,

signatur

It´s a me

12
Skriv svar